Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Moduł zarządzania temperaturą METELLI do Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie)

Moduł zarządzania temperaturą AIRTEX Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) AIRTEX
Moduł zarządzania temperaturą AISIN Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) AISIN
Moduł zarządzania temperaturą AKS DASIS Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) AKS DASIS
Moduł zarządzania temperaturą ASHIKA Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) ASHIKA
Moduł zarządzania temperaturą BGA Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) BGA
Moduł zarządzania temperaturą BLUE PRINT Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) BLUE PRINT
Moduł zarządzania temperaturą BORG & BECK Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) BORG & BECK
Moduł zarządzania temperaturą BUGATTI Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) BUGATTI
Moduł zarządzania temperaturą COMLINE Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) COMLINE
Moduł zarządzania temperaturą CONTINENTAL CTAM Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Moduł zarządzania temperaturą DAYCO Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) DAYCO
Moduł zarządzania temperaturą DOLZ Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) DOLZ
Moduł zarządzania temperaturą FAI AUTOPARTS Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Moduł zarządzania temperaturą FEBI BILSTEIN Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Moduł zarządzania temperaturą FRECCIA Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) FRECCIA
Moduł zarządzania temperaturą GK Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) GK
Moduł zarządzania temperaturą GRAF Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) GRAF
Moduł zarządzania temperaturą HEPU Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) HEPU
Moduł zarządzania temperaturą HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Moduł zarządzania temperaturą INA Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) INA
Moduł zarządzania temperaturą JAPANPARTS Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) JAPANPARTS
Moduł zarządzania temperaturą JAPKO Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) JAPKO
Moduł zarządzania temperaturą KAMOKA Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) KAMOKA
Moduł zarządzania temperaturą KAVO PARTS Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) KAVO PARTS
Moduł zarządzania temperaturą KWP Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) KWP
Moduł zarządzania temperaturą LPR Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) LPR
Moduł zarządzania temperaturą LUCAS Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) LUCAS
Moduł zarządzania temperaturą MAGNETI MARELLI Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Moduł zarządzania temperaturą MASTER-SPORT Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) MASTER-SPORT
Moduł zarządzania temperaturą METELLI Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) METELLI
Moduł zarządzania temperaturą MEYLE Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) MEYLE
Moduł zarządzania temperaturą NIPPARTS Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) NIPPARTS
Moduł zarządzania temperaturą NPS Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) NPS
Moduł zarządzania temperaturą NTY Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) NTY
Moduł zarządzania temperaturą OPTIMAL Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) OPTIMAL
Moduł zarządzania temperaturą OYODO Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) OYODO
Moduł zarządzania temperaturą QUINTON HAZELL Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Moduł zarządzania temperaturą RUVILLE Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) RUVILLE
Moduł zarządzania temperaturą SALERI SIL Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) SALERI SIL
Moduł zarządzania temperaturą SAMKO Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) SAMKO
Moduł zarządzania temperaturą SASIC Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) SASIC
Moduł zarządzania temperaturą SKF Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) SKF
Moduł zarządzania temperaturą SWAG Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) SWAG
Moduł zarządzania temperaturą THERMOTEC Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) THERMOTEC
Moduł zarządzania temperaturą TRISCAN Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) TRISCAN
Moduł zarządzania temperaturą VAICO Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) VAICO
Moduł zarządzania temperaturą VALEO Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) VALEO
Producent:METELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
5.0 (2)
Kod produktu:
24-1128
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
24-1128
Jednostka:
szt
Materiał wirnika pompy wody:  Mosiądz
Wykonanie pompy wodnej:  Dla napędu paskiem zębatym
Koło pasowe pompy wody - śr. [mm]:  112
Średnica koła łopatkowego:  56,4
Liczba skrzydeł:  7
Ilość żeber:  4
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Tryb pracy:  Mechaniczne
Do 100 dni na zwrot
202,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Moduł chłodzenia silnika samochodowego

Uszkodzone chłodzenie silnika w samochodzie może doprowadzić nawet do zniszczeniem jednostki napędowej. Kiedy jeden z kluczowych elementów układu zawiedzie, silnik zostaje wystawiony na niebezpieczeństwo przegrzania. Podstawowym celem układu chłodzenia jest nie tyle chłodzenie silnika, co zapewnienie mu odpowiedniej temperatury roboczej tak, aby jednostka napędowa się nie przegrzewała, ale też, żeby nie była niedogrzana. Czuwa nad tym moduł zarządzania ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze