Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Moduł zarządzania temperaturą OPTIMAL do Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06)

Moduł zarządzania temperaturą AKS DASIS Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) AKS DASIS
Moduł zarządzania temperaturą BORG & BECK Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) BORG & BECK
Moduł zarządzania temperaturą BUGATTI Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) BUGATTI
Moduł zarządzania temperaturą DOLZ Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) DOLZ
Moduł zarządzania temperaturą FEBI BILSTEIN Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) FEBI BILSTEIN
Moduł zarządzania temperaturą FRECCIA Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) FRECCIA
Moduł zarządzania temperaturą GK Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) GK
Moduł zarządzania temperaturą GRAF Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) GRAF
Moduł zarządzania temperaturą HEPU Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) HEPU
Moduł zarządzania temperaturą INA Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) INA
Moduł zarządzania temperaturą KWP Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) KWP
Moduł zarządzania temperaturą LUCAS Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) LUCAS
Moduł zarządzania temperaturą MAGNETI MARELLI Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) MAGNETI MARELLI
Moduł zarządzania temperaturą METELLI Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) METELLI
Moduł zarządzania temperaturą MEYLE Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) MEYLE
Moduł zarządzania temperaturą NISSENS Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) NISSENS
Moduł zarządzania temperaturą NTY Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) NTY
Moduł zarządzania temperaturą OPTIMAL Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) OPTIMAL
Moduł zarządzania temperaturą QUINTON HAZELL Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) QUINTON HAZELL
Moduł zarządzania temperaturą RUVILLE Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) RUVILLE
Moduł zarządzania temperaturą SALERI SIL Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) SALERI SIL
Moduł zarządzania temperaturą SWAG Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) SWAG
Moduł zarządzania temperaturą TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Moduł zarządzania temperaturą VAICO Bmw 6 kabriolet (F12) 650 i kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (2010.12 - 2012.06) VAICO
Producent:OPTIMAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
0 (0)
Kod produktu:
AQ-2308
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
AQ-2308
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Średnica koła łopatkowego:  69,5
Wysokość [mm]:  96
Do 100 dni na zwrot
658,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Moduł chłodzenia silnika samochodowego

Uszkodzone chłodzenie silnika w samochodzie może doprowadzić nawet do zniszczeniem jednostki napędowej. Kiedy jeden z kluczowych elementów układu zawiedzie, silnik zostaje wystawiony na niebezpieczeństwo przegrzania. Podstawowym celem układu chłodzenia jest nie tyle chłodzenie silnika, co zapewnienie mu odpowiedniej temperatury roboczej tak, aby jednostka napędowa się nie przegrzewała, ale też, żeby nie była niedogrzana. Czuwa nad tym moduł zarządzania ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze