Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Moduł dozujący płynu AdBlue VEMO do Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.5 TDI Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.04 - 2013.05)

Moduł dozujący płynu AdBlue BOSCH Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.5 TDI Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.04 - 2013.05) BOSCH
Moduł dozujący płynu AdBlue GK Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.5 TDI Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.04 - 2013.05) GK
Moduł dozujący płynu AdBlue HEPU Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.5 TDI Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.04 - 2013.05) HEPU
Moduł dozujący płynu AdBlue HOFFER Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.5 TDI Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.04 - 2013.05) HOFFER
Moduł dozujący płynu AdBlue MEAT & DORIA Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.5 TDI Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.04 - 2013.05) MEAT & DORIA
Moduł dozujący płynu AdBlue METZGER Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.5 TDI Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.04 - 2013.05) METZGER
Moduł dozujący płynu AdBlue SIDAT Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.5 TDI Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.04 - 2013.05) SIDAT
Moduł dozujący płynu AdBlue TOPRAN Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.5 TDI Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.04 - 2013.05) TOPRAN
Moduł dozujący płynu AdBlue VEMO Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.5 TDI Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.04 - 2013.05) VEMO
Producent:VEMO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0)
Kod produktu:
V10-68-0006
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V10-68-0006
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z wtryskiem mocznika (AdBlue®)
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Moduł dozujący płynu AdBlue

Moduł dozujący AdBlue - dozownik płynu

Wprowadzenie normy Euro 6 wymusiło na koncernach motoryzacyjnych konieczność obniżenia zawartości tlenków azotu (NOx) w spalinach aż o 80 proc. w porównaniu do normy Euro 5. W związku z nowymi obostrzeniami producenci samochodów wprowadzili dwa systemy oczyszczania spalin, dzięki którym mogą spełniać nowe standardy - moduł AdBlue oraz EGR.

AdBlue w samochodzie

Restrykcyjne normy emisji spalin spowodowały, że przeprowadzenie wyłącznie optymalizacji ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze