Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Mechanizm różnicowy PAYEN do Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 3.2 RSI 4motion (1C9) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2000.04 - 2001.05)

Mechanizm różnicowy CORTECO Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 3.2 RSI 4motion (1C9) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2000.04 - 2001.05) CORTECO
Mechanizm różnicowy VAICO Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 3.2 RSI 4motion (1C9) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2000.04 - 2001.05) VAICO
Mechanizm różnicowy BORSEHUNG Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 3.2 RSI 4motion (1C9) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2000.04 - 2001.05) BORSEHUNG
Mechanizm różnicowy FEBEST Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 3.2 RSI 4motion (1C9) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2000.04 - 2001.05) FEBEST
Mechanizm różnicowy GOETZE Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 3.2 RSI 4motion (1C9) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2000.04 - 2001.05) GOETZE
Mechanizm różnicowy OEM Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 3.2 RSI 4motion (1C9) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2000.04 - 2001.05) OEM
Mechanizm różnicowy PAYEN Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 3.2 RSI 4motion (1C9) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2000.04 - 2001.05) PAYEN
Mechanizm różnicowy TRISCAN Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 3.2 RSI 4motion (1C9) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2000.04 - 2001.05) TRISCAN
Mechanizm różnicowy VIKA Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 3.2 RSI 4motion (1C9) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2000.04 - 2001.05) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:PAYEN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
NA5488
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NA5488
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  8,00
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  45,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  60,00
Rodzaj gwintu:  Gwint zmienny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  827SW
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
NA5477
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NA5477
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  7,00
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  48,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  62,00
Rodzaj gwintu:  Gwint zmienny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  827S W
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
NA5476
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NA5476
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  8,00
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  60,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  74,00
Rodzaj gwintu:  Gwint zmienny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  829S
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Mechanizm różnicowy

Porady z kategorii: Mechanizm różnicowy

Awaria mechanizmu różnicowego. Objawy uszkodzenia dyferencjału, najczęstsze usterki

Jak rozpoznać uszkodzenie mechanizmu różnicowego? Jakie objaw daje awaria dyferencjału?

Mechanizm różnicowy to w większości aut podzespół wyróżniający się naprawdę sporą wytrzymałością. Mimo to nawet on nie jest w stanie wytrzymać „zajeżdżania” auta na wszelkie możliwe sposoby. Jak możecie rozpoznać uszkodzenie dyferencjału?

czytaj więcej >
Olej w dyferencjale, w mechanizmie różnicowym. Kiedy i jak wymienić? Na co zwrócić uwagę?

Jak należy postępować z olejem w dyferencjale? Czy, jak i kiedy należy wymieniać olej w mechanizmie różnicowym?

W tylnonapędowych samochodach z lat 80., 90, a nawet młodszych, mamy do czynienia z przekładnią różnicową, czyli tzw. dyferencjałem. W dyferencjale tym znajduje się olej, który zdaniem wielu producentów aut nie podlega obowiązkowi wymiany. Czy to prawda?

czytaj więcej >

Dyferencjał, czyli mechanizm różnicowy w aucie

Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.

Mechanizm ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze