Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Mechanizm różnicowy TRISCAN do Opel ASTRA H (A04) 1.7 CDTI (L48) liftback 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.03 - 2010.10)

Mechanizm różnicowy CORTECO Opel ASTRA H (A04) 1.7 CDTI (L48) liftback 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.03 - 2010.10) CORTECO
Mechanizm różnicowy TOPRAN Opel ASTRA H (A04) 1.7 CDTI (L48) liftback 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.03 - 2010.10) TOPRAN
Mechanizm różnicowy JP GROUP Opel ASTRA H (A04) 1.7 CDTI (L48) liftback 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.03 - 2010.10) JP GROUP
Mechanizm różnicowy KRAFT AUTOMOTIVE Opel ASTRA H (A04) 1.7 CDTI (L48) liftback 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.03 - 2010.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Mechanizm różnicowy AKRON-MALÒ Opel ASTRA H (A04) 1.7 CDTI (L48) liftback 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.03 - 2010.10) AKRON-MALÒ
Mechanizm różnicowy AUTOMEGA Opel ASTRA H (A04) 1.7 CDTI (L48) liftback 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.03 - 2010.10) AUTOMEGA
Mechanizm różnicowy BG AUTOMOTIVE LTD. Opel ASTRA H (A04) 1.7 CDTI (L48) liftback 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.03 - 2010.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Mechanizm różnicowy BTA Opel ASTRA H (A04) 1.7 CDTI (L48) liftback 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.03 - 2010.10) BTA
Mechanizm różnicowy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Opel ASTRA H (A04) 1.7 CDTI (L48) liftback 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.03 - 2010.10) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Mechanizm różnicowy ELRING Opel ASTRA H (A04) 1.7 CDTI (L48) liftback 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.03 - 2010.10) ELRING
Mechanizm różnicowy FAST Opel ASTRA H (A04) 1.7 CDTI (L48) liftback 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.03 - 2010.10) FAST
Mechanizm różnicowy OEM Opel ASTRA H (A04) 1.7 CDTI (L48) liftback 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.03 - 2010.10) OEM
Mechanizm różnicowy PAYEN Opel ASTRA H (A04) 1.7 CDTI (L48) liftback 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.03 - 2010.10) PAYEN
Mechanizm różnicowy TRISCAN Opel ASTRA H (A04) 1.7 CDTI (L48) liftback 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.03 - 2010.10) TRISCAN
Mechanizm różnicowy VAICO Opel ASTRA H (A04) 1.7 CDTI (L48) liftback 80KM, 59kW, olej napędowy (2004.03 - 2010.10) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8550 10035
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8550 10035
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  54
Wysokość 1 [mm]:  10
Wysokość 2 [mm]:  15
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Rodzaj gwintu:  Gwint zmienny
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Mechanizm różnicowy

Awaria mechanizmu różnicowego. Objawy uszkodzenia dyferencjału, najczęstsze usterki

Jak rozpoznać uszkodzenie mechanizmu różnicowego? Jakie objaw daje awaria dyferencjału?

Mechanizm różnicowy to w większości aut podzespół wyróżniający się naprawdę sporą wytrzymałością. Mimo to nawet on nie jest w stanie wytrzymać „zajeżdżania” auta na wszelkie możliwe sposoby. Jak możecie rozpoznać uszkodzenie dyferencjału?

czytaj więcej >
Olej w dyferencjale, w mechanizmie różnicowym. Kiedy i jak wymienić? Na co zwrócić uwagę?

Jak należy postępować z olejem w dyferencjale? Czy, jak i kiedy należy wymieniać olej w mechanizmie różnicowym?

W tylnonapędowych samochodach z lat 80., 90, a nawet młodszych, mamy do czynienia z przekładnią różnicową, czyli tzw. dyferencjałem. W dyferencjale tym znajduje się olej, który zdaniem wielu producentów aut nie podlega obowiązkowi wymiany. Czy to prawda?

czytaj więcej >

Dyferencjał, czyli mechanizm różnicowy w aucie

Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.

Mechanizm ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze