Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Mechanizm różnicowy FEBEST do Mitsubishi PAJERO PININ I (H6_W, H7_W) 1.8 (H76W, H66W) samochód terenowy zamknięty 114KM, 84kW, benzyna (2001.11 - 2007.06)

Mechanizm różnicowy CORTECO Mitsubishi PAJERO PININ I (H6_W, H7_W) 1.8 (H76W, H66W) samochód terenowy zamknięty 114KM, 84kW, benzyna (2001.11 - 2007.06) CORTECO
Mechanizm różnicowy FEBEST Mitsubishi PAJERO PININ I (H6_W, H7_W) 1.8 (H76W, H66W) samochód terenowy zamknięty 114KM, 84kW, benzyna (2001.11 - 2007.06) FEBEST
Mechanizm różnicowy JPN Mitsubishi PAJERO PININ I (H6_W, H7_W) 1.8 (H76W, H66W) samochód terenowy zamknięty 114KM, 84kW, benzyna (2001.11 - 2007.06) JPN
Mechanizm różnicowy MAXGEAR Mitsubishi PAJERO PININ I (H6_W, H7_W) 1.8 (H76W, H66W) samochód terenowy zamknięty 114KM, 84kW, benzyna (2001.11 - 2007.06) MAXGEAR
Mechanizm różnicowy NPS Mitsubishi PAJERO PININ I (H6_W, H7_W) 1.8 (H76W, H66W) samochód terenowy zamknięty 114KM, 84kW, benzyna (2001.11 - 2007.06) NPS
Mechanizm różnicowy NTY Mitsubishi PAJERO PININ I (H6_W, H7_W) 1.8 (H76W, H66W) samochód terenowy zamknięty 114KM, 84kW, benzyna (2001.11 - 2007.06) NTY
Mechanizm różnicowy OEM Mitsubishi PAJERO PININ I (H6_W, H7_W) 1.8 (H76W, H66W) samochód terenowy zamknięty 114KM, 84kW, benzyna (2001.11 - 2007.06) OEM
Mechanizm różnicowy OYODO Mitsubishi PAJERO PININ I (H6_W, H7_W) 1.8 (H76W, H66W) samochód terenowy zamknięty 114KM, 84kW, benzyna (2001.11 - 2007.06) OYODO
Mechanizm różnicowy PAYEN Mitsubishi PAJERO PININ I (H6_W, H7_W) 1.8 (H76W, H66W) samochód terenowy zamknięty 114KM, 84kW, benzyna (2001.11 - 2007.06) PAYEN
Mechanizm różnicowy QFIX Mitsubishi PAJERO PININ I (H6_W, H7_W) 1.8 (H76W, H66W) samochód terenowy zamknięty 114KM, 84kW, benzyna (2001.11 - 2007.06) QFIX
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBEST

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
MAB-108
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
MAB-108
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,275
Długożć opakowania [cm]:  7,0
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  5,8
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
MAB-109
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
MAB-109
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,225
Długożć opakowania [cm]:  6,8
Szerokość opakowania [cm]:  4,6
Wysokość opakowania [cm]:  4,6
Do 100 dni na zwrot
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Mechanizm różnicowy

Porady z kategorii: Mechanizm różnicowy

Awaria mechanizmu różnicowego. Objawy uszkodzenia dyferencjału, najczęstsze usterki

Jak rozpoznać uszkodzenie mechanizmu różnicowego? Jakie objaw daje awaria dyferencjału?

Mechanizm różnicowy to w większości aut podzespół wyróżniający się naprawdę sporą wytrzymałością. Mimo to nawet on nie jest w stanie wytrzymać „zajeżdżania” auta na wszelkie możliwe sposoby. Jak możecie rozpoznać uszkodzenie dyferencjału?

czytaj więcej >
Olej w dyferencjale, w mechanizmie różnicowym. Kiedy i jak wymienić? Na co zwrócić uwagę?

Jak należy postępować z olejem w dyferencjale? Czy, jak i kiedy należy wymieniać olej w mechanizmie różnicowym?

W tylnonapędowych samochodach z lat 80., 90, a nawet młodszych, mamy do czynienia z przekładnią różnicową, czyli tzw. dyferencjałem. W dyferencjale tym znajduje się olej, który zdaniem wielu producentów aut nie podlega obowiązkowi wymiany. Czy to prawda?

czytaj więcej >

Dyferencjał, czyli mechanizm różnicowy w aucie

Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.

Mechanizm ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze