Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Mechanizm różnicowy METALCAUCHO do Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07)

Mechanizm różnicowy FEBI BILSTEIN Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) FEBI BILSTEIN
Mechanizm różnicowy ELRING Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) ELRING
Mechanizm różnicowy REINZ Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) REINZ
Mechanizm różnicowy CORTECO Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) CORTECO
Mechanizm różnicowy AUTOMEGA Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) AUTOMEGA
Mechanizm różnicowy BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Mechanizm różnicowy CEVAM Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) CEVAM
Mechanizm różnicowy DT Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) DT
Mechanizm różnicowy FEBEST Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) FEBEST
Mechanizm różnicowy GOETZE Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) GOETZE
Mechanizm różnicowy MAL? Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) MAL?
Mechanizm różnicowy METALCAUCHO Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) METALCAUCHO
Mechanizm różnicowy OEM Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) OEM
Mechanizm różnicowy PAYEN Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) PAYEN
Mechanizm różnicowy SWAG Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) SWAG
Mechanizm różnicowy TOPRAN Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) TOPRAN
Mechanizm różnicowy TRISCAN Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) TRISCAN
Mechanizm różnicowy VAICO Citroën C4 coupe (LA_) 1.4 16V coupe 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
32358
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
32358
Lokalizacja w aucie:  Z przodu z lewej
Grubość [mm]:  11
Ciężar [kg]:  0,025
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  40
Średnica zewnętrzna [mm]:  58
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Mechanizm różnicowy

Awaria mechanizmu różnicowego. Objawy uszkodzenia dyferencjału, najczęstsze usterki

Jak rozpoznać uszkodzenie mechanizmu różnicowego? Jakie objaw daje awaria dyferencjału?

Mechanizm różnicowy to w większości aut podzespół wyróżniający się naprawdę sporą wytrzymałością. Mimo to nawet on nie jest w stanie wytrzymać „zajeżdżania” auta na wszelkie możliwe sposoby. Jak możecie rozpoznać uszkodzenie dyferencjału?

czytaj więcej >
Olej w dyferencjale, w mechanizmie różnicowym. Kiedy i jak wymienić? Na co zwrócić uwagę?

Jak należy postępować z olejem w dyferencjale? Czy, jak i kiedy należy wymieniać olej w mechanizmie różnicowym?

W tylnonapędowych samochodach z lat 80., 90, a nawet młodszych, mamy do czynienia z przekładnią różnicową, czyli tzw. dyferencjałem. W dyferencjale tym znajduje się olej, który zdaniem wielu producentów aut nie podlega obowiązkowi wymiany. Czy to prawda?

czytaj więcej >

Dyferencjał, czyli mechanizm różnicowy w aucie

Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.

Mechanizm ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze