Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Mechanizm różnicowy VAICO do Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03)

Mechanizm różnicowy CORTECO Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) CORTECO
Mechanizm różnicowy VAICO Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) VAICO
Mechanizm różnicowy FEBI BILSTEIN Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) FEBI BILSTEIN
Mechanizm różnicowy BORSEHUNG Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) BORSEHUNG
Mechanizm różnicowy JP GROUP Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) JP GROUP
Mechanizm różnicowy KRAFT AUTOMOTIVE Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) KRAFT AUTOMOTIVE
Mechanizm różnicowy METZGER Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) METZGER
Mechanizm różnicowy OEM Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) OEM
Mechanizm różnicowy PAYEN Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) PAYEN
Mechanizm różnicowy SWAG Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) SWAG
Mechanizm różnicowy TOPRAN Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) TOPRAN
Mechanizm różnicowy VIKA Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V10-3335
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-3335
Jednostka:
szt
Kształt:  Kształt O
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  45
Grubość [mm]:  6
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  60
Średnica zewnętrzna [mm]:  40
Ciężar [kg]:  0,022
Szerokość opakowania [cm]:  6
Wysokość opakowania [cm]:  0,8
Głębokość opakowania [cm]:  6
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V10-3270
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-3270
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  6
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Średnica zewnętrzna [mm]:  24
Ciężar [kg]:  0,008
Wysokość opakowania [cm]:  0,6
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Mechanizm różnicowy

Porady z kategorii: Mechanizm różnicowy

Awaria mechanizmu różnicowego. Objawy uszkodzenia dyferencjału, najczęstsze usterki

Jak rozpoznać uszkodzenie mechanizmu różnicowego? Jakie objaw daje awaria dyferencjału?

Mechanizm różnicowy to w większości aut podzespół wyróżniający się naprawdę sporą wytrzymałością. Mimo to nawet on nie jest w stanie wytrzymać „zajeżdżania” auta na wszelkie możliwe sposoby. Jak możecie rozpoznać uszkodzenie dyferencjału?

czytaj więcej >
Olej w dyferencjale, w mechanizmie różnicowym. Kiedy i jak wymienić? Na co zwrócić uwagę?

Jak należy postępować z olejem w dyferencjale? Czy, jak i kiedy należy wymieniać olej w mechanizmie różnicowym?

W tylnonapędowych samochodach z lat 80., 90, a nawet młodszych, mamy do czynienia z przekładnią różnicową, czyli tzw. dyferencjałem. W dyferencjale tym znajduje się olej, który zdaniem wielu producentów aut nie podlega obowiązkowi wymiany. Czy to prawda?

czytaj więcej >

Dyferencjał, czyli mechanizm różnicowy w aucie

Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.

Mechanizm ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze