Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła MOOG do Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie)

Łożysko koła OPTIMAL Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła A.B.S. Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła FEBEST Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) FEBEST
Łożysko koła HART Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) HART
Łożysko koła JPN Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) JPN
Łożysko koła KAVO PARTS Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) KAVO PARTS
Łożysko koła MAXGEAR Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła MEYLE Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NTY Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) NTY
Łożysko koła QUINTON HAZELL Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SKF Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) SKF
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0)
Kod produktu:
HO-WB-13039
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
HO-WB-13039
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Do 100 dni na zwrot
MOOG
0 (0)
Kod produktu:
HO-WB-13041
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
HO-WB-13041
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze sworzniem mocującym koła
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Tanie łożyska koła w iParts.pl

Łożysko koła

Pierwsze łożyska zostały opracowane pod koniec XIX wieku. Dziś łożysko koła wykorzystywane jest nie tylko w motoryzacji, ale również w różnych pojazdach innego typu. To głównie dzięki niemu koła w samochodzie mogą się swobodnie obracać na nieruchomych osiach zawieszenia. Jazda ze ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze