Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe LUK do Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.02 - 2010.09)

Koło zamachowe LUK Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.02 - 2010.09) LUK
Koło zamachowe BLUE PRINT Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.02 - 2010.09) BLUE PRINT
Koło zamachowe BORG & BECK Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.02 - 2010.09) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.02 - 2010.09) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.02 - 2010.09) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.02 - 2010.09) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.02 - 2010.09) KAWE
Koło zamachowe MAXGEAR Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.02 - 2010.09) MAXGEAR
Koło zamachowe OEM Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.02 - 2010.09) OEM
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.02 - 2010.09) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe SACHS Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.02 - 2010.09) SACHS
Koło zamachowe VAICO Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.02 - 2010.09) VAICO
Koło zamachowe VALEO Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.9 TDI liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.02 - 2010.09) VALEO
Producent:LUK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
411 0133 10
dostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0133 10
Jednostka:
KPL
Liczba śrub:  6
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
415 0723 09
dostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0723 09
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łożyskiem prowadzącym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Do 100 dni na zwrot
1415,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze