Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe BORG & BECK do Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.10 - 2004.05)

Koło zamachowe BORG & BECK Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.10 - 2004.05) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.10 - 2004.05) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.10 - 2004.05) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.10 - 2004.05) EXEDY
Koło zamachowe MAXGEAR Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.10 - 2004.05) MAXGEAR
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.10 - 2004.05) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe SACHS Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.10 - 2004.05) SACHS
Koło zamachowe VALEO Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1997.10 - 2004.05) VALEO
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
5.0 (1)
Kod produktu:
HKF1000
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
HKF1000
Jednostka:
KPL
Profil piasty:  22.1 x 20.2
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  227
Specyfikacja:  SOLID FLYWHEEL KIT
Do 100 dni na zwrot
996,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze