Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe do Volvo V70 I (875, 876) 2.3 T AWD Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1997.04 - 2000.03)

Koło zamachowe LUK Volvo V70 I (875, 876) 2.3 T AWD Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1997.04 - 2000.03) LUK
Koło zamachowe VALEO Volvo V70 I (875, 876) 2.3 T AWD Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1997.04 - 2000.03) VALEO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0161 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0161 10
Jednostka:
KPL
Liczba śrub:  10
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VALEO
4.9 (26 ocen)
Kod produktu:
836324
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
836324
Jednostka:
szt
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Dla producenta koła zamachowego:  VALEO
Średnica zewnętrzna [mm]:  240
Liczba otworów do mocowania:  10
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Ciężar [kg]:  12,02
Do 100 dni na zwrot
2006,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0178 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0178 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  10
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  16
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  6
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
2100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze