Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe BORG & BECK do Seat LEON (1P1) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2005.07 - 2010.05)

Koło zamachowe LUK Seat LEON (1P1) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2005.07 - 2010.05) LUK
Koło zamachowe AISIN Seat LEON (1P1) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2005.07 - 2010.05) AISIN
Koło zamachowe BORG & BECK Seat LEON (1P1) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2005.07 - 2010.05) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Seat LEON (1P1) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2005.07 - 2010.05) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Seat LEON (1P1) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2005.07 - 2010.05) DENCKERMANN
Koło zamachowe KAWE Seat LEON (1P1) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2005.07 - 2010.05) KAWE
Koło zamachowe SACHS Seat LEON (1P1) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2005.07 - 2010.05) SACHS
Koło zamachowe VAICO Seat LEON (1P1) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2005.07 - 2010.05) VAICO
Koło zamachowe VALEO Seat LEON (1P1) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2005.07 - 2010.05) VALEO
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
5.0 (1)
Kod produktu:
HKF1038
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
HKF1038
Jednostka:
KPL
Profil piasty:  22 x 20.3
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  228
Specyfikacja:  SOLID FLYWHEEL KIT
Do 100 dni na zwrot
2720,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze