Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe LUK do Renault TRAFIC III Platforma / podwozie (EG_) 1.6 dCi 145 (EGMG) Platforma / podwozie 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie)

Koło zamachowe AISIN Renault TRAFIC III Platforma / podwozie (EG_) 1.6 dCi 145 (EGMG) Platforma / podwozie 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) AISIN
Koło zamachowe EXEDY Renault TRAFIC III Platforma / podwozie (EG_) 1.6 dCi 145 (EGMG) Platforma / podwozie 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Renault TRAFIC III Platforma / podwozie (EG_) 1.6 dCi 145 (EGMG) Platforma / podwozie 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) KAWE
Koło zamachowe LUK Renault TRAFIC III Platforma / podwozie (EG_) 1.6 dCi 145 (EGMG) Platforma / podwozie 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) LUK
Koło zamachowe SACHS Renault TRAFIC III Platforma / podwozie (EG_) 1.6 dCi 145 (EGMG) Platforma / podwozie 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe VALEO Renault TRAFIC III Platforma / podwozie (EG_) 1.6 dCi 145 (EGMG) Platforma / podwozie 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) VALEO
Producent:LUK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
415 0796 10
dostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0796 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  19
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  7
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łożyskiem prowadzącym
Do 100 dni na zwrot
1812,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
415 1016 10
niedostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 1016 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  8
Do 100 dni na zwrot
2047,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
411 0266 10
niedostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0266 10
Liczba śrub:  8
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze