Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe KAWE do Fiat SEDICI (189_) 1.9 D Multijet 4x4 SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.10)

Koło zamachowe LUK Fiat SEDICI (189_) 1.9 D Multijet 4x4 SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.10) LUK
Koło zamachowe AISIN Fiat SEDICI (189_) 1.9 D Multijet 4x4 SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.10) AISIN
Koło zamachowe ASHIKA Fiat SEDICI (189_) 1.9 D Multijet 4x4 SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.10) ASHIKA
Koło zamachowe BLUE PRINT Fiat SEDICI (189_) 1.9 D Multijet 4x4 SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.10) BLUE PRINT
Koło zamachowe EXEDY Fiat SEDICI (189_) 1.9 D Multijet 4x4 SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.10) EXEDY
Koło zamachowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Fiat SEDICI (189_) 1.9 D Multijet 4x4 SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Koło zamachowe JAPANPARTS Fiat SEDICI (189_) 1.9 D Multijet 4x4 SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.10) JAPANPARTS
Koło zamachowe JAPKO Fiat SEDICI (189_) 1.9 D Multijet 4x4 SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.10) JAPKO
Koło zamachowe KAWE Fiat SEDICI (189_) 1.9 D Multijet 4x4 SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.10) KAWE
Koło zamachowe KM GERMANY Fiat SEDICI (189_) 1.9 D Multijet 4x4 SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.10) KM GERMANY
Koło zamachowe NPS Fiat SEDICI (189_) 1.9 D Multijet 4x4 SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.10) NPS
Koło zamachowe OEM Fiat SEDICI (189_) 1.9 D Multijet 4x4 SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.10) OEM
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Fiat SEDICI (189_) 1.9 D Multijet 4x4 SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.10) QUINTON HAZELL
Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
DMF181
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF181
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Liczba otworów do mocowania:  6
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
DMFS012
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMFS012
Liczba śrub:  6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze