Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe do Chevrolet MALIBU (V300) 2.0 D sedan 160KM, 118kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie)

Koło zamachowe LUK Chevrolet MALIBU (V300) 2.0 D sedan 160KM, 118kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) LUK
Koło zamachowe AISIN Chevrolet MALIBU (V300) 2.0 D sedan 160KM, 118kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) AISIN
Koło zamachowe EXEDY Chevrolet MALIBU (V300) 2.0 D sedan 160KM, 118kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Chevrolet MALIBU (V300) 2.0 D sedan 160KM, 118kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) KAWE
Koło zamachowe SACHS Chevrolet MALIBU (V300) 2.0 D sedan 160KM, 118kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe VALEO Chevrolet MALIBU (V300) 2.0 D sedan 160KM, 118kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) VALEO

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
411 0122 10
dostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0122 10
Jednostka:
szt
Liczba śrub:  6
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SACHS
4.9 (90)
Kod produktu:
2294 001 592
dostępny
4.9 (90)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
2294 001 592
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  250
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze śrubami koła zamachowego
Do 100 dni na zwrot
1034,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
415 0638 10
dostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0638 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Liczba otworów do mocowania:  6
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  15
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  5
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Liczba otworów do mocowania:  6,0
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1821,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VALEO
4.9 (25)
Kod produktu:
836180
dostępny
4.9 (25)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
836180
Jednostka:
szt
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Dla producenta koła zamachowego:  SACHS
Średnica [mm]:  250
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Ciężar [kg]:  13,93
Do 100 dni na zwrot
2389,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AISIN
0 (0)
Kod produktu:
FDE-RE08
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
FDE-RE08
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1717,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EXEDY
0 (0)
Kod produktu:
OPFD012
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EXEDY
Kod:
OPFD012
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
3799,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
DMF565
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF565
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Tarczka regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >

Koła zamachowe i dwumasowe w iParts.pl!

Koło dwumasoweKoło zamachowe ma równie długą historię jak sama motoryzacja. Jednak na kartach rozwoju techniki pojawiło się ono dużo wcześniej. Już maszyny parowe współpracowały z kołem zamachowym jako elementem układu napędowego. Przez te wszystkie lata konstrukcja oraz funkcja koła zamachowego niewiele się zmieniła.

Koła zamachowe to ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze