Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik / Sonda KAWE do Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10)

Czujnik / Sonda NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NTY
Czujnik / Sonda DENSO Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DENSO
Czujnik / Sonda ASHIKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ASHIKA
Czujnik / Sonda BOSCH Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BOSCH
Czujnik / Sonda CALORSTAT BY VERNET Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CALORSTAT BY VERNET
Czujnik / Sonda DELPHI Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DELPHI
Czujnik / Sonda DT Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DT
Czujnik / Sonda ENERGY Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ENERGY
Czujnik / Sonda EUROREPAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) EUROREPAR
Czujnik / Sonda FAE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FAE
Czujnik / Sonda FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FEBI BILSTEIN
Czujnik / Sonda HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HART
Czujnik / Sonda HC-CARGO Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HC-CARGO
Czujnik / Sonda HOFFER Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HOFFER
Czujnik / Sonda JAPANPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) JAPANPARTS
Czujnik / Sonda JAPKO Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) JAPKO
Czujnik / Sonda KAWE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAWE
Czujnik / Sonda LRT Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LRT
Czujnik / Sonda MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAGNETI MARELLI
Czujnik / Sonda MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAXGEAR
Czujnik / Sonda MEAT & DORIA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MEAT & DORIA
Czujnik / Sonda PIERBURG Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) PIERBURG
Czujnik / Sonda SIDAT Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SIDAT
Czujnik / Sonda SKV GERMANY Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SKV GERMANY
Czujnik / Sonda SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SWAG
Czujnik / Sonda TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRISCAN
Czujnik / Sonda VDO Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VDO
Czujnik / Sonda WALKER PRODUCTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) WALKER PRODUCTS
Czujnik / Sonda WALKER Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) WALKER
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
8845 28027
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8845 28027
Długość całkowita [mm]:  1500
Liczba przewodów:  4
Do 100 dni na zwrot

Czujniki wydechu - ciśnienia i temperatury spalin

Wprowadzanie coraz bardziej restrykcyjnych norm dotyczących emisji spalin sprawia, że w najnowszych samochodach montowana jest coraz większa ilość czujników mających monitorować skład generowanych przez silnik spalin. Montowane obecnie sensory to m.in. czujnik temperatury spalin (EGT), czujnik ciśnienia spalin czy sonda lambda. Wszystkie te sensory są odpowiedzialne za jak największą czystość spalin wydalanych przez układ wydechowy do atmosfery.

Czujniki układu ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze