Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju do Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09)

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FEBI BILSTEIN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) FEBI BILSTEIN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HART Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) HART
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju LUCAS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) LUCAS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju QUINTON HAZELL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) QUINTON HAZELL
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SWAG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) SWAG

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0)
Kod produktu:
99 90 4726
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
99 90 4726
Jednostka:
szt
Punkt włączania od [bar]:  0,3
Długość [mm]:  44,8
Punkt włączania do [bar]:  0,55
Średnica wewnętrzna [mm]:  2,5
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Długość gwintu [mm]:  11,8
Rozmiar klucza:  24
Ilość połączeń:  1
Powierzchnia:  Ocynkowany
Ciężar [kg]:  0,036
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0)
Kod produktu:
04726
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
04726
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Długość [mm]:  44,8
Punkt włączania od [bar]:  0,3
Punkt włączania do [bar]:  0,55
Średnica wewnętrzna [mm]:  2,5
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Długość gwintu [mm]:  11,8
Rozmiar klucza:  24
Ilość połączeń:  1
Powierzchnia:  Ocynkowany
Ciężar [kg]:  0,036
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
QUINTON HAZELL
0 (0)
Kod produktu:
XOPS2
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
XOPS2
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  37
Wymiar gwintu:  1/4" x 18 NPTF
Rozmiar klucza:  22
Ilość biegunów:  1
Kolor obudowy:  Czarny
Techniczny numer informacyjny:  Circuit N.C.
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0)
Kod produktu:
514 808
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
514 808
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LUCAS
0 (0)
Kod produktu:
SOB200
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
SOB200
Ciężar [kg]:  0,04
Wymiar gwintu:  1/4" x 18 NPTF
Rozmiar klucza:  22
Od cisnienia [bar]:  0,19
Do cisnienia [bar]:  0,34
Ilość biegunów:  1
Kolor obudowy:  Czarny
Techniczny numer informacyjny:  Circuit N.C.
Ciężar netto [kg]:  0,036
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju

Porady z kategorii: Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju

Stale świecąca kontrolka ciśnienia oleju. Czy to objaw poważnej usterki?

Czy stale świecąca się kontrolka oleju silnikowego to objaw poważnej usterki? Dlaczego sama wymiana czujnika ciśnienia w układzie smarującym może nie wystarczyć?

Świecąca się kontrolka wskazująca na problemy z ciśnieniem oleju potrafi zagonić w kozi róg nawet najbardziej oblatanego mechanika. Nic więc dziwnego, że i zwykli kierowcy miewają z tym nie lada kłopot. Jakiego typu? Objawem czego może być świecąca się kontrolka ciśnienia oleju?

czytaj więcej >

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju w dobrej cenie

Olej silnikowy to czynnik smarujący, który stosuje się w silnikach spalinowych. Układ smarowania ma za zadanie dostarczenie oleju silnikowego do wszystkich współpracujących podzespołów silnika. W ciągu godziny przez układ przepływa około 1200 litrów oleju. Przy tak dużym przepływie bardzo ważne jest, by wszystkie podzespoły znajdujące się w układzie należycie spełniały swoje funkcje. Pamiętajmy, że użytkowanie samochodu z niedoborem oleju lub z olejem pod niewłaściwym ciśnieniem, może ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze