Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju JAPANPARTS do Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12)

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ASHIKA Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) ASHIKA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BLUE PRINT Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) BLUE PRINT
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BORG & BECK Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) BORG & BECK
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju EPS Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) EPS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ERA Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) ERA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FACET Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) FACET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FAE Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) FAE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HOFFER Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) HOFFER
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju JAPANPARTS Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) JAPANPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju JAPKO Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) JAPKO
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju JPN Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) JPN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KAVO PARTS Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) KAVO PARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KW Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) KW
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju LUCAS Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) LUCAS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MAGNETI MARELLI Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) MAGNETI MARELLI
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MEAT & DORIA Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) MEAT & DORIA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju METZGER Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) METZGER
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju NIPPARTS Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) NIPPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju OEM Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) OEM
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju OYODO Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) OYODO
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju QUINTON HAZELL Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) QUINTON HAZELL
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SIDAT Honda LEGEND I (HS, KA) 2.7 i 24V (KA4) sedan 169KM, 124kW, benzyna (1988.01 - 1990.12) SIDAT
Producent:JAPANPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPANPARTS
0 (0)
Kod produktu:
PO-401
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
PO-401
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  ZG1/8
Rozmiar klucza:  27 MM
Cisnienie załączania [bar]:  0,3
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju w dobrej cenie

Olej silnikowy to czynnik smarujący, który stosuje się w silnikach spalinowych. Układ smarowania ma za zadanie dostarczenie oleju silnikowego do wszystkich współpracujących podzespołów silnika. W ciągu godziny przez układ przepływa około 1200 litrów oleju. Przy tak dużym przepływie bardzo ważne jest, by wszystkie podzespoły znajdujące się w układzie należycie spełniały swoje funkcje. Pamiętajmy, że użytkowanie samochodu z niedoborem oleju lub z olejem pod niewłaściwym ciśnieniem, może ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze