Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MAXGEAR do Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie)

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FEBI BILSTEIN Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ABAKUS Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) ABAKUS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BLUE PRINT Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) BLUE PRINT
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MAXGEAR Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MAXGEAR
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju METZGER Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) METZGER
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SWAG Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) SWAG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMO Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) VEMO
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
21-0297
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
21-0297
Jednostka:
szt
Gwint zewn. [mm]:  1/4" - 18 NPT
Rozmiar klucza:  24
Ilość połączeń:  1
Kolor:  Czarny
Punkty zmienne [bar]:  0,4
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju w dobrej cenie

Olej silnikowy to czynnik smarujący, który stosuje się w silnikach spalinowych. Układ smarowania ma za zadanie dostarczenie oleju silnikowego do wszystkich współpracujących podzespołów silnika. W ciągu godziny przez układ przepływa około 1200 litrów oleju. Przy tak dużym przepływie bardzo ważne jest, by wszystkie podzespoły znajdujące się w układzie należycie spełniały swoje funkcje. Pamiętajmy, że użytkowanie samochodu z niedoborem oleju lub z olejem pod niewłaściwym ciśnieniem, może ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze