Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SIDAT do Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03)

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ELRING Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) ELRING
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HELLA Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) HELLA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FEBI BILSTEIN Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) FEBI BILSTEIN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MAXGEAR Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) MAXGEAR
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SKV GERMANY Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) SKV GERMANY
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju AJUSA Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) AJUSA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju AUTLOG Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) AUTLOG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BORG & BECK Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) BORG & BECK
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BORSEHUNG Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) BORSEHUNG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju CALORSTAT BY VERNET Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) CALORSTAT BY VERNET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju DELPHI Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) DELPHI
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju EPS Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) EPS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ERA Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) ERA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FACET Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) FACET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FAE Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) FAE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FEBEST Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) FEBEST
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HART Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) HART
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HOFFER Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) HOFFER
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju JP GROUP Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) JP GROUP
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju JPN Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) JPN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KW Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) KW
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju LUCAS Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) LUCAS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MEAT & DORIA Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) MEAT & DORIA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju METALCAUCHO Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) METALCAUCHO
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju METZGER Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) METZGER
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MEYLE Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) MEYLE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju NTY Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) NTY
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju PIERBURG Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) PIERBURG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju QUINTON HAZELL Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) QUINTON HAZELL
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SIDAT Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) SIDAT
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SWAG Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) SWAG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju TOPRAN Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) TOPRAN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMA Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) VEMA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMO Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) VEMO
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VIKA Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.03) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SIDAT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDAT
0 (0)
Kod produktu:
82.2360
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
82.2360
Ilość biegunów:  2
Kształt obudowy wtyczki:  Kształt D
Kolor wtyczki:  Czarny
Cisnienie załączania [bar]:  2,3
Specyfikacja:  Normally open
Wymiar gwintu:  M10x1 mm
Rozmiar klucza:  24
Dla numeru OE:  06E 919 081G
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0)
Kod produktu:
82.2215
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
82.2215
Ilość biegunów:  3
Kształt obudowy wtyczki:  Kształt D
Głębokosć zabudowy [mm]:  81,6
Liczba otworów do mocowania:  3
Dla numeru OE:  03C 907 660 H
Do 100 dni na zwrot

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju w dobrej cenie

Olej silnikowy to czynnik smarujący, który stosuje się w silnikach spalinowych. Układ smarowania ma za zadanie dostarczenie oleju silnikowego do wszystkich współpracujących podzespołów silnika. W ciągu godziny przez układ przepływa około 1200 litrów oleju. Przy tak dużym przepływie bardzo ważne jest, by wszystkie podzespoły znajdujące się w układzie należycie spełniały swoje funkcje. Pamiętajmy, że użytkowanie samochodu z niedoborem oleju lub z olejem pod niewłaściwym ciśnieniem, może ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze