Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Chłodnica automatycznej skrzyni biegów VEMO do Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10)

Chłodnica automatycznej skrzyni biegów BEHR HELLA SERVICE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) BEHR HELLA SERVICE
Chłodnica automatycznej skrzyni biegów MAHLE ORIGINAL Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) MAHLE ORIGINAL
Chłodnica automatycznej skrzyni biegów NRF Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) NRF
Chłodnica automatycznej skrzyni biegów TOPRAN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) TOPRAN
Chłodnica automatycznej skrzyni biegów VAN WEZEL Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) VAN WEZEL
Chłodnica automatycznej skrzyni biegów VEMO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.4 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2014.08 - 2020.10) VEMO
Producent:VEMO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0)
Kod produktu:
V10-60-0042
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V10-60-0042
Jednostka:
szt
Wymiary radiatora:  180x112x45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
349,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Chłodnica automatycznej skrzyni biegów

Chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów

Setki automatycznych skrzyń biegów ulegają każdego roku uszkodzeniu. W dziewięciu przypadkach na dziesięć główną przyczyną awarii jest przegrzanie. Podczas normalnej eksploatacji w typowych warunkach przekładni nie grozi przegrzanie, jednak już w przypadku np. ciągnięcia przez samochód przyczepy, kempingu, łodzi czy lawety, drastycznie zwiększa się ryzyko podwyższenia temperatury oleju w skrzyni biegów. Aby temu zapobiec, konieczne jest stosowanie chłodnicy automatycznej skrzyni ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze