Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH do Opel SENATOR B (V88) 2.5 i (P19) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1993.09)

Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Opel SENATOR B (V88) 2.5 i (P19) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek ASHIKA Opel SENATOR B (V88) 2.5 i (P19) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) ASHIKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Opel SENATOR B (V88) 2.5 i (P19) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Opel SENATOR B (V88) 2.5 i (P19) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Opel SENATOR B (V88) 2.5 i (P19) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Opel SENATOR B (V88) 2.5 i (P19) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek ESEN SKV Opel SENATOR B (V88) 2.5 i (P19) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) ESEN SKV
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Opel SENATOR B (V88) 2.5 i (P19) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek JANMOR Opel SENATOR B (V88) 2.5 i (P19) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) JANMOR
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Opel SENATOR B (V88) 2.5 i (P19) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Opel SENATOR B (V88) 2.5 i (P19) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Opel SENATOR B (V88) 2.5 i (P19) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Opel SENATOR B (V88) 2.5 i (P19) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek TESLA Opel SENATOR B (V88) 2.5 i (P19) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) TESLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Opel SENATOR B (V88) 2.5 i (P19) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) VEMO
Cewka zapłonowa / zespół cewek WALKER PRODUCTS Opel SENATOR B (V88) 2.5 i (P19) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1993.09) WALKER PRODUCTS
Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
0 221 600 013
niedostępny
5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 221 600 013
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z urządzeniem włączającym
Do 100 dni na zwrot
1013,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
1 227 010 003
niedostępny
5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 227 010 003
Jednostka:
KPL
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Do 100 dni na zwrot
1084,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
1 227 020 029
niedostępny
5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 227 020 029
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze