Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI do Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02)

Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) VALEO
Cewka zapłonowa / zespół cewek BERU Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) BERU
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek ENERGY Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) ENERGY
Cewka zapłonowa / zespół cewek HELLA Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) HELLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HERTH+BUSS ELPARTS Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek HITACHI/HUCO Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) HITACHI/HUCO
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAGNETI MARELLI Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) MAGNETI MARELLI
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAPCO Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) MAPCO
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek METZGER Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) METZGER
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek SKV GERMANY Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) SKV GERMANY
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Ford FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) liftback 49KM, 36kW, benzyna (1986.05 - 1989.02) VEMO
Producent:BREMI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMI
4.6 (17)
Kod produktu:
14003
niedostępny
4.6 (17)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
14003
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  System BOSCH
Do 100 dni na zwrot
125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze