Lokalizacja w aucie:
OŚ PRZEDNIA
Lokalizacja w aucie:
OŚ TYLNA
27 produktów
Pozornie uszkodzenie amortyzatora zdiagnozować jest bardzo łatwo. W razie jego awarii praca zawieszenia zaczyna szwankować, a na powierzchni amortyzatora zaczyna pojawiać się olej. Problem w tym, że ślady oleju lub tego, co bierzemy za olej, nie zawsze muszą oznacza awarię, a sama awaria i nieszczelność amortyzatora nie zawsze kończy się wyciekiem. Jak więc rozpoznać, że wyciek oleju z amortyzatora oznacza jego awarię i w jaki sposób należy postępować w takich przypadkach?
czytaj więcej >Dość często pytacie nas o to, jakiego rodzaju amortyzatory powinniście wybrać do swojego auta. Czy postawić na olejowe, jako te bardziej sprawdzone, czy też może zdecydować się na nowocześniejszą konstrukcje gazowo-olejową? Od czego w ogóle powinien zależeć Wasz wybór? Otóż, powinien on zależeć od kilku ważnych czynników. Jakich?
czytaj więcej >Co jest główną rolą amortyzatorów? Tłumienie drgań powstających na styku koła z nawierzchnią oraz dbanie o bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów. Rolę tą amortyzatory samochodowe są w stanie spełniać dostatecznie, dobrze lub bardzo dobrze. Ale są też takie amortyzatory, które komfort i bezpieczeństwo wyniosły na zupełnie nowy poziom. Tak właśnie dzieje się w przypadku amortyzatorów CDC marki Sachs od ZF Aftermarket.
czytaj więcej >W celu wstępnego określenia stanu zużycia amortyzatorów nie musimy każdorazowo wybierać się do Stacji Obsługi Pojazdów. Jak zatem we własnym zakresie ustalić czy nasze amortyzatory mogą nadawać się do dalszej eksploatacji?
czytaj więcej >Amortyzatory we współczesnych samochodach mają za zadanie chronić nadwozie pojazdu oraz gwarantować jak najwyższy komfort jazdy poprzez tłumienie wszelkich wibracji.
Najważniejszymi elementami układu ...