Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator EUROREPAR do Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01)

Akumulator CENTRA Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) CENTRA
Akumulator JENOX Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) JENOX
Akumulator YUASA Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) YUASA
Akumulator VARTA Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) VARTA
Akumulator BOSCH Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) BOSCH
Akumulator BANNER Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) BANNER
Akumulator EXIDE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) EXIDE
Akumulator ERA Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) ERA
Akumulator IPARTS Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) IPARTS
Akumulator MAXGEAR Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) MAXGEAR
Akumulator ENERGIZER Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) ENERGIZER
Akumulator AUTOPART Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) AUTOPART
Akumulator COMLINE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) COMLINE
Akumulator CONTINENTAL Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) CONTINENTAL
Akumulator EUROREPAR Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) EUROREPAR
Akumulator HART Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) HART
Akumulator IPSA Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) IPSA
Akumulator JPN Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator NPS Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) NPS
Akumulator SAKURA Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) SAKURA
Akumulator VEMO Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 209 D 2.9 Skrzynia 88KM, 65kW, olej napędowy (1982.12 - 1990.01) VEMO
Producent:EUROREPAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
1648431780
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1648431780
Akumulator:  Akumulator wg EN
Napięcie [V]:  12
Pojemność akumulatora [Ah]:  74
Prąd rozruchu wg EN [A]:  680
Położenie biegunów:  0
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Długość [mm]:  278
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
1620012580
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1620012580
Akumulator:  Akumulator EFB
Napięcie [V]:  12
Pojemność akumulatora [Ah]:  70
Prąd rozruchu wg EN [A]:  720
Położenie biegunów:  0
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Wykonanie biegunów akumulatora:  Zacisk lutowany
Akumulator:  Bezobsługowy
Długość [mm]:  278
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
1692582480
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1692582480
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
1609232580
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1609232580
Napięcie [V]:  12
Pojemność akumulatora [Ah]:  95
Prąd rozruchu wg EN [A]:  800
Położenie biegunów:  0
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Wykonanie biegunów akumulatora:  Zacisk lutowany
Akumulator:  Bezobsługowy
Akumulator:  Akumulator wg EN
Długość [mm]:  353
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Akumulator kontra zima

Akumulator kontra zima

Zima to zmora każdego kierowcy. To właśnie wtedy samochód musi stawić czoła niskim temperaturom, śnieżnej plusze i śliskiej nawierzchni. Nie da się więc ukryć, że zima do nie tylko sprawdzian dla kierowcy, ale także dla samego auta, a przede wszystkim niektórych części. Doskonałym przykładem takiej części jest m.in. akumulator.

czytaj więcej >
Wpływ temperatury powietrza na akumulator - porady

Dla akumulatora upał jest groźniejszy niż mróz. Sprawdź, czym grożą mu wysokie temperatury

Jeśli sądziliście, że wraz z końcem zimy skończą się wszelkie problemy z akumulatorami, to bardzo źle sądziliście. Jak pokazują badania oraz długotrwałe testy drogowe, to wcale nie zima stanowi największe zagrożenie dla baterii samochodowych. Najgorszym, co może je spotkać, to wysoka temperatura prowadząca zarówno do chwilowego rozładowania akumulatora, jak i do jego przyśpieszonego starzenia.

czytaj więcej >
Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Choć dla wielu może się to wydawać wręcz niewiarygodne, najczęściej występującą awarią powodującą unieruchomienie samochodu jest awaria akumulatora. Najczęstszą przyczyną awarii akumulatora jest z kolei jego ciągłe niedoładowanie. Wniosek? Dobry prostownik to podstawa.

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze