Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator JPN do Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12)

Akumulator BOSCH Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) BOSCH
Akumulator VARTA Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) VARTA
Akumulator CENTRA Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) CENTRA
Akumulator YUASA Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) YUASA
Akumulator JENOX Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) JENOX
Akumulator IPARTS Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) IPARTS
Akumulator EXIDE Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) EXIDE
Akumulator ERA Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) ERA
Akumulator BANNER Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) BANNER
Akumulator MAXGEAR Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) MAXGEAR
Akumulator ENERGIZER Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) ENERGIZER
Akumulator HART Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) HART
Akumulator AUTOPART Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) AUTOPART
Akumulator COMLINE Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) COMLINE
Akumulator CONTINENTAL Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) CONTINENTAL
Akumulator EUROREPAR Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) EUROREPAR
Akumulator FAST Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) FAST
Akumulator IPSA Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) IPSA
Akumulator JPN Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator NPS Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) NPS
Akumulator SAKURA Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1989.05 - 1994.12) SAKURA
Producent:JPN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JPN-450
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
JPN-450
Wykonanie strefy podłogowej:  B3
Napięcie [V]:  12
Prąd rozruchu wg EN [A]:  360
Pojemność akumulatora [Ah]:  45
Położenie biegunów:  0
Długość [mm]:  207
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Rodzaj bieguna:  1
Do 100 dni na zwrot
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JPN-500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
JPN-500
Wykonanie strefy podłogowej:  B3
Napięcie [V]:  12
Prąd rozruchu wg EN [A]:  450
Pojemność akumulatora [Ah]:  50
Położenie biegunów:  0
Długość [mm]:  207
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Rodzaj bieguna:  1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Akumulator kontra zima

Akumulator kontra zima

Zima to zmora każdego kierowcy. To właśnie wtedy samochód musi stawić czoła niskim temperaturom, śnieżnej plusze i śliskiej nawierzchni. Nie da się więc ukryć, że zima do nie tylko sprawdzian dla kierowcy, ale także dla samego auta, a przede wszystkim niektórych części. Doskonałym przykładem takiej części jest m.in. akumulator.

czytaj więcej >
Wpływ temperatury powietrza na akumulator - porady

Dla akumulatora upał jest groźniejszy niż mróz. Sprawdź, czym grożą mu wysokie temperatury

Jeśli sądziliście, że wraz z końcem zimy skończą się wszelkie problemy z akumulatorami, to bardzo źle sądziliście. Jak pokazują badania oraz długotrwałe testy drogowe, to wcale nie zima stanowi największe zagrożenie dla baterii samochodowych. Najgorszym, co może je spotkać, to wysoka temperatura prowadząca zarówno do chwilowego rozładowania akumulatora, jak i do jego przyśpieszonego starzenia.

czytaj więcej >
Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Choć dla wielu może się to wydawać wręcz niewiarygodne, najczęściej występującą awarią powodującą unieruchomienie samochodu jest awaria akumulatora. Najczęstszą przyczyną awarii akumulatora jest z kolei jego ciągłe niedoładowanie. Wniosek? Dobry prostownik to podstawa.

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze