Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator EUROREPAR do Audi A1 (8X1, 8XK) 2.0 TFSI quattro liftback 256KM, 188kW, benzyna (2012.03 - 2012.11)

Akumulator VARTA Audi A1 (8X1, 8XK) 2.0 TFSI quattro liftback 256KM, 188kW, benzyna (2012.03 - 2012.11) VARTA
Akumulator YUASA Audi A1 (8X1, 8XK) 2.0 TFSI quattro liftback 256KM, 188kW, benzyna (2012.03 - 2012.11) YUASA
Akumulator BOSCH Audi A1 (8X1, 8XK) 2.0 TFSI quattro liftback 256KM, 188kW, benzyna (2012.03 - 2012.11) BOSCH
Akumulator CENTRA Audi A1 (8X1, 8XK) 2.0 TFSI quattro liftback 256KM, 188kW, benzyna (2012.03 - 2012.11) CENTRA
Akumulator EXIDE Audi A1 (8X1, 8XK) 2.0 TFSI quattro liftback 256KM, 188kW, benzyna (2012.03 - 2012.11) EXIDE
Akumulator IPARTS Audi A1 (8X1, 8XK) 2.0 TFSI quattro liftback 256KM, 188kW, benzyna (2012.03 - 2012.11) IPARTS
Akumulator MAXGEAR Audi A1 (8X1, 8XK) 2.0 TFSI quattro liftback 256KM, 188kW, benzyna (2012.03 - 2012.11) MAXGEAR
Akumulator CONTINENTAL Audi A1 (8X1, 8XK) 2.0 TFSI quattro liftback 256KM, 188kW, benzyna (2012.03 - 2012.11) CONTINENTAL
Akumulator AUTOPART Audi A1 (8X1, 8XK) 2.0 TFSI quattro liftback 256KM, 188kW, benzyna (2012.03 - 2012.11) AUTOPART
Akumulator BANNER Audi A1 (8X1, 8XK) 2.0 TFSI quattro liftback 256KM, 188kW, benzyna (2012.03 - 2012.11) BANNER
Akumulator CONTINENTAL/VDO Audi A1 (8X1, 8XK) 2.0 TFSI quattro liftback 256KM, 188kW, benzyna (2012.03 - 2012.11) CONTINENTAL/VDO
Akumulator ENERGIZER Audi A1 (8X1, 8XK) 2.0 TFSI quattro liftback 256KM, 188kW, benzyna (2012.03 - 2012.11) ENERGIZER
Akumulator ERA Audi A1 (8X1, 8XK) 2.0 TFSI quattro liftback 256KM, 188kW, benzyna (2012.03 - 2012.11) ERA
Akumulator EUROREPAR Audi A1 (8X1, 8XK) 2.0 TFSI quattro liftback 256KM, 188kW, benzyna (2012.03 - 2012.11) EUROREPAR
Akumulator MAGNETI MARELLI Audi A1 (8X1, 8XK) 2.0 TFSI quattro liftback 256KM, 188kW, benzyna (2012.03 - 2012.11) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Audi A1 (8X1, 8XK) 2.0 TFSI quattro liftback 256KM, 188kW, benzyna (2012.03 - 2012.11) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator NPS Audi A1 (8X1, 8XK) 2.0 TFSI quattro liftback 256KM, 188kW, benzyna (2012.03 - 2012.11) NPS
Producent:EUROREPAR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
1620012780
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1620012780
Akumulator:  Akumulator AGM
Napięcie [V]:  12
Pojemność akumulatora [Ah]:  70
Prąd rozruchu wg EN [A]:  760
Położenie biegunów:  0
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Wykonanie biegunów akumulatora:  Zacisk lutowany
Akumulator:  Bezobsługowy
Akumulator:  Szczelny
Długość [mm]:  278
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
1692582480
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1692582480
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
1648431480
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1648431480
Akumulator:  Akumulator AGM
Napięcie [V]:  12
Pojemność akumulatora [Ah]:  80
Prąd rozruchu wg EN [A]:  800
Położenie biegunów:  0
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Długość [mm]:  315
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Akumulator:  Bezobsługowy
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Akumulator kontra zima

Akumulator kontra zima

Zima to zmora każdego kierowcy. To właśnie wtedy samochód musi stawić czoła niskim temperaturom, śnieżnej plusze i śliskiej nawierzchni. Nie da się więc ukryć, że zima do nie tylko sprawdzian dla kierowcy, ale także dla samego auta, a przede wszystkim niektórych części. Doskonałym przykładem takiej części jest m.in. akumulator.

czytaj więcej >
Wpływ temperatury powietrza na akumulator - porady

Dla akumulatora upał jest groźniejszy niż mróz. Sprawdź, czym grożą mu wysokie temperatury

Jeśli sądziliście, że wraz z końcem zimy skończą się wszelkie problemy z akumulatorami, to bardzo źle sądziliście. Jak pokazują badania oraz długotrwałe testy drogowe, to wcale nie zima stanowi największe zagrożenie dla baterii samochodowych. Najgorszym, co może je spotkać, to wysoka temperatura prowadząca zarówno do chwilowego rozładowania akumulatora, jak i do jego przyśpieszonego starzenia.

czytaj więcej >
Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Choć dla wielu może się to wydawać wręcz niewiarygodne, najczęściej występującą awarią powodującą unieruchomienie samochodu jest awaria akumulatora. Najczęstszą przyczyną awarii akumulatora jest z kolei jego ciągłe niedoładowanie. Wniosek? Dobry prostownik to podstawa.

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze