Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator COMLINE do Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie)

Akumulator VARTA Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) VARTA
Akumulator YUASA Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) YUASA
Akumulator CENTRA Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) CENTRA
Akumulator EXIDE Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) EXIDE
Akumulator BOSCH Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) BOSCH
Akumulator IPARTS Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) IPARTS
Akumulator ERA Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) ERA
Akumulator ENERGIZER Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) ENERGIZER
Akumulator HART Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) HART
Akumulator AUTOPART Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) AUTOPART
Akumulator BANNER Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) BANNER
Akumulator COMLINE Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) COMLINE
Akumulator CONTINENTAL/VDO Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Akumulator CONTINENTAL Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) CONTINENTAL
Akumulator EUROREPAR Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) EUROREPAR
Akumulator IPSA Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) IPSA
Akumulator JPN Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Akumulator MAPCO Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) MAPCO
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator MAXGEAR Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) MAXGEAR
Akumulator NPS Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) NPS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0)
Kod produktu:
CB027EFB
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CB027EFB
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Napięcie [V]:  12
Prąd rozruchu wg EN [A]:  560
Pojemność akumulatora [Ah]:  60
Położenie biegunów:  0
Masa napełnionego [kg]:  17,95
Długość [mm]:  242
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Wpływ temperatury powietrza na akumulator - porady

Dla akumulatora upał jest groźniejszy niż mróz. Sprawdź, czym grożą mu wysokie temperatury

Jeśli sądziliście, że wraz z końcem zimy skończą się wszelkie problemy z akumulatorami, to bardzo źle sądziliście. Jak pokazują badania oraz długotrwałe testy drogowe, to wcale nie zima stanowi największe zagrożenie dla baterii samochodowych. Najgorszym, co może je spotkać, to wysoka temperatura prowadząca zarówno do chwilowego rozładowania akumulatora, jak i do jego przyśpieszonego starzenia.

czytaj więcej >
Jak poznać, że akumulator przestaje działać?

Jak poznać, że akumulator przestaje działać?

Nie da się ukryć, że większość kierowców dowiaduje się o konieczności wymiany akumulatora dopiero po fakcie, podczas problemów z rozruchem silnika. Czy istnieje sposób na to, by rozpoznać zbliżający się koniec akumulatora, jeszcze zanim rozruch samochodu nie będzie możliwy?

czytaj więcej >
Jak dbać o akumulator?

Jak dbać o akumulator?

Prawidłowa obsługa akumulatora to często nie lada wyzwanie. Uruchamianie silnika na kable lub na popych jest bardzo często spowodowane nieprawidłową eksploatacją samochodu, a nie stricte awarią akumulatora. Należy uczulić się na fakt, że akumulator to niezwykle wrażliwy element samochodu, który źle znosi zarówno niskie, jak i wysokie temperatury. Podpowiadamy, jak zadbać o to, by akumulator był jak najdłużej sprawny.

czytaj więcej >
Jak dobrać akumulator?

Jak dobrać akumulator?

Późną jesienią i wczesną zimą, gdy znacznie spada temperatura otoczenia wielu kierowców zaczyna obserwować problemy z instalacją elektryczną swoich pojazdów. Najczęściej jest to utrudniony czy wręcz niemożliwy rozruch. W takiej sytuacji warto rozejrzeć się za nowym akumulatorem, gdyż ładowanie starego przy pomocy prostownika to tylko doraźne rozwiązanie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze