Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Volkswagen Passat od kilkudziesięciu lat należy do najchętniej wybieranych samochodów przez kierowców w Polsce i Europie. Również wersje kombi tego pojazdu cieszą się dużą popularnością. Piąta generacja, czyli Passat B5, weszła do produkcji w 1996 roku, a już rok później zdobyła tytuł Europejskiego Samochodu Roku. Również w 1997 roku zaczęto montować części Volkswagen Passat B5 Variant, czyli właśnie wersji kombi pojazdu.
Passat B5 ...
Powiązania: