Elementy paska rozrządu, jak i cały rozrząd samochodowy, wymagają odpowiedniej ochrony. Producenci motoryzacyjni instalują specjalne osłony paska rozrządu, które zabezpieczają napęd paska synchronicznego przed szkodliwym oddziaływaniem substancji chemicznymi oraz niepożądanych przedmiotów, które mogłyby dostać się do układu. Dodatkowym wsparcie takiej osłony jest uszczelka pokrywy rozrządu, która zapewnia odpowiednią szczelność mechanizmu.
Druga generacja Seata Leona pojawiła się na rynku w 2005 roku podczas odbywających się w Genewie targów motoryzacyjnych. Samochód zbudowano na tej samej płycie podłogowej, co Audi A3, Skoda Octavia oraz VW Golf V. Leona zaprojektował nie kto inny, jak sam Walter de’Silva. Choć Seat bazował na Golfie V, to stylistyka hiszpańskiego auta była dużo bardziej odważniejsza od niemieckiego ordnungu.
To, że samochód projektował twórca takich dzieł, jak Alfa Romeo 156 oraz ...
Powiązania: