Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Volkswagen Polo to miejski samochód segmentu B, którego historia sięga 1975 roku. Trzecia generacja tego modelu zadebiutowała w 1994 roku. Poza 5-drzwiowym hatchbackiem i 4-drzwiowym sedanem w 1997 roku pojawiła się także wersja 5-drzwiowego kombi – Volkswagen Polo Variant (6V5). Samochód o tym typie nadwozia wyróżniał się większą praktycznością, a jednocześnie jego stylistyka była podobna do modelu podstawowego. Wiele części Volkswagen Polo III Variant ...
Powiązania: