Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Toyota Avensis o oznaczeniu producenta T27 to trzecia generacja tego popularnego samochodu rodzinnego. Niezależnie od wersji nadwoziowej, a dostępny był sedan oraz oczywiście kombi, samochód oferuje mnóstwo miejsca w przestrzeni bagażowej oraz gwarantuje bardzo duży komfort dla kierowcy oraz pasażerów. Toyota Avensis trzeciej generacji została zaprezentowana na targach motoryzacyjnych w Paryżu w 2008 roku. Po tym wydarzeniu dość szybko trafiła do produkcji, ...
Powiązania: