Wybierz model samochodu marki Fiat
- DUCATO Autobus (230_) (2001.10-2002.04)
- DUCATO Autobus (244_) (2004.04-2006.07)
- DUCATO Autobus (250_) od 2021.07
- DUCATO Platforma / podwozie (230_) (2001.10-2002.04)
- DUCATO Platforma / podwozie (244_) (2004.05-2006.07)
- DUCATO Platforma / podwozie (250_) od 2021.02
- DUCATO Skrzynia (230_) (2001.10-2002.04)
- DUCATO Skrzynia (244_) od 2004.05
- DUCATO Skrzynia (250_) od 2020.12
- ULYSSE (220_) (2000.09-2002.08)
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Różnica w sile hamowania pomiędzy hamulcami bębnowymi z lewej i z prawej strony. Jakie mogą być tego przyczyny i objawy? Jak wygląda naprawa?
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
Auto części zamienne Mintex
Marka Mintex jest własnością grupy TMD Friction, jednego z największych producentów okładzin ciernych na świecie. Historia grupy TDM Friction sięga roku 1879, kiedy w Szkocji powstało przedsiębiorstwo Scandinavian Belting Ltd., które z biegiem lat przekształciło się w firmę Mintex. Pierwszy sukces marki odnotowano w 1910 roku, dostarczono wówczas pierwsze okładziny cierne do seryjnej produkcji Forda Mondeo T z silnikiem o mocy 20,2 KM. W ...
Zamienne części samochodowe do Fiata
Oferta modeli Fiata jest bardzo bogata i zróżnicowana. Podobnie jest z naszą ofertą części do Fiata, w której znajdują się produkty posiadające niezbędne atesty oraz homologacje, potwierdzające ich wysoką jakość w zakresie bezpieczeństwa, niezawodności oraz ochrony środowiska naturalnego. Wszystkie auto części ...
Zgodnie z prawem, pojazdy wielośladowe muszą być wyposażone w dwa niezależne od siebie systemy hamulcowe, a więc hamulec roboczy oraz hamulec postojowy (ręczny). Hamulec ten został nazwany „ręcznym” z uwagi na fakt, iż był on uruchamiany poprzez zaciągnięcie konkretnej za pomocą dłoni dźwigni w samochodzie. Bywały również auta, w których hamulec postojowy był uruchamiany nogą. Obecnie w najnowszych modelach aut wielu marek te czynności zostały ...