Wybierz model samochodu marki Vw
- AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) od 2018.05
- AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) od 2018.05
- ARTEON (3H7, 3H8) od 2018.04
- CADDY II pick-up (9U7) (1996.06-2000.12)
- CADDY III Nadwozie pełne/minivan (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) (2012.05-2015.05)
- CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, (2012.05-2015.05)
- CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) (2013.11-2016.12)
- CRAFTER 30-50 Platforma / podwozie (2F_) (2015.11-2016.12)
- CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) (2015.11-2016.12)
- CRAFTER Platforma / podwozie (SZ_) od 2017.08
- CRAFTER Skrzynia (SY_, SX_) od 2018.07
- FOX Van (5Z1) (2010.09-2011.12)
- FOX liftback (5Z1, 5Z3, 5Z4) (2010.09-2011.12)
- GOLF II (19E, 1G1) (1990.04-1991.07)
- GOLF III (1H1) (1996.04-1997.08)
- GOLF III Cabriolet (1E7) (1996.07-1998.05)
- GOLF III Variant (1H5) (1996.04-1999.04)
- JETTA II (19E, 1G2, 165) (1990.01-1991.10)
- LOAD UP (121, 122, BL1, BL2) (2016.05-2019.11)
- LT 28-35 I Autobus (281-363) (1992.09-1996.06)
- LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) (1994.03-1996.06)
- LT 28-35 I Skrzynia (281-363) (1992.08-1996.04)
- LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) (2001.05-2006.06)
- LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) (2002.04-2006.07)
- LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) (2002.04-2006.07)
- LUPO I (6X1, 6E1) (2001.02-2005.07)
- MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) (2012.07-2015.08)
- MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) od 2019.07
- PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) (1996.03-1996.08)
- PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) (1996.03-1997.05)
- POLO (6N2) (1999.10-2001.09)
- POLO (9N_, 9A_) (2005.09-2009.11)
- POLO III (6N1) (1998.09-1999.10)
- POLO III CLASSIC (6V2) (2002.11-2006.07)
- POLO IV sedan (9A4, 9A2, 9N2, 9A6) (2003.11-2005.06)
- POLO IV sedan (9N4) (2003.07-2010.12)
- POLO V (6R1, 6C1) (2014.05-2017.10)
- POLO Variant (6V5) (1999.10-2001.09)
- SCIROCCO II (53B) (1986.04-1990.07)
- TOUAREG I (7L6, 7L7, 7LA) (2007.11-2010.05)
- TOUAREG II (7P5, 7P6) (2014.09-2018.03)
- TRANSPORTER V Autobus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ) (2012.07-2015.08)
- TRANSPORTER V Platforma / podwozie (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, (2012.07-2015.08)
- TRANSPORTER V Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) (2012.07-2015.08)
- UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) od 2020.08
- VENTO (1H2) (1997.04-1998.09)
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Różnica w sile hamowania pomiędzy hamulcami bębnowymi z lewej i z prawej strony. Jakie mogą być tego przyczyny i objawy? Jak wygląda naprawa?
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
Auto części zamienne Delphi
Delphi od ponad stu lat opracowuje części samochodowe przeznaczone do seryjnej produkcji pojazdów oraz na rynek części zamiennych. Firma jest stałym partnerem 25 czołowych producentów samochodowych, wykorzystujących części Delphi na tzw. "pierwszy montaż". Zatrudnienie w koncernie znajduje ponad 100 tysięcy pracowników w 270 ośrodkach i 24 centrach konstrukcyjnych ulokowanych w 32 krajach całego świata.
Firma Delphi jest jednym z liderów w zakresie ...
Zamienne części samochodowe do VW
Volkswagen to współczesny gigant motoryzacyjny, który może się pochwalić bardzo szeroką ofertą samochodów, z których wiele odniosło spektakularny sukces rynkowy. Niemieckie samochody to przede wszystkim precyzja wykonania i wysoka jakość wykończenie, jednak i one wymagają odpowiedniego serwisowania i konserwacji. Posiadamy największą ...
Zgodnie z prawem, pojazdy wielośladowe muszą być wyposażone w dwa niezależne od siebie systemy hamulcowe, a więc hamulec roboczy oraz hamulec postojowy (ręczny). Hamulec ten został nazwany „ręcznym” z uwagi na fakt, iż był on uruchamiany poprzez zaciągnięcie konkretnej za pomocą dłoni dźwigni w samochodzie. Bywały również auta, w których hamulec postojowy był uruchamiany nogą. Obecnie w najnowszych modelach aut wielu marek te czynności zostały ...