Wybierz model samochodu marki Renault
- CLIO III (BR0/1, CR0/1) (2010.09-2014.12)
- CLIO III Grandtour (KR0/1_) (2010.03-2012.12)
- CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) (2007.11-2011.12)
- MEGANE I Grandtour (KA0/1_) (2001.01-2003.08)
- MEGANE Scenic (JA0/1_) (1999.01-1999.09)
- MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) od 2011.04
- SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) (2002.12-2003.08)
- SCÉNIC II (JM0/1_) (2007.01-2008.11)
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Różnica w sile hamowania pomiędzy hamulcami bębnowymi z lewej i z prawej strony. Jakie mogą być tego przyczyny i objawy? Jak wygląda naprawa?
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
Auto części zamienne Budweg Caliper
Firma Budweg istnieje od 1978 roku i jest wiodącym producentem oraz dostawcą części zamiennych do układów hamulcowych samochodów osobowych, ciężarowych, a także sprzętu ciężkiego. W swojej ofercie posiada ponad 4500 komponentów pasujących do samochodów produkcji europejskiej, japońskiej i koreańskiej.
Wśród części firmy Budweg znajdują się podzespoły do układów hamulcowych, zestawy naprawcze, tłoki, a przede wszystkim ...
Zamienne części samochodowe do Renault
Samochody Renault dzięki swej ekonomiczności i jednocześnie niezłym osiągom stały się ulubionymi pojazdami milionów kierowców na całym świecie. Renault to koncern globalny, dlatego też dostęp do auto części Renault jest łatwy i nieograniczony. My proponujemy wysokiej jakości części do Renault pochodzące ...
Zgodnie z prawem, pojazdy wielośladowe muszą być wyposażone w dwa niezależne od siebie systemy hamulcowe, a więc hamulec roboczy oraz hamulec postojowy (ręczny). Hamulec ten został nazwany „ręcznym” z uwagi na fakt, iż był on uruchamiany poprzez zaciągnięcie konkretnej za pomocą dłoni dźwigni w samochodzie. Bywały również auta, w których hamulec postojowy był uruchamiany nogą. Obecnie w najnowszych modelach aut wielu marek te czynności zostały ...