Wybierz model samochodu marki Jeep
- CHEROKEE (KJ) (2004.11-2008.01)
- CHEROKEE (KK) od 2010.01
- COMMANDER (XK, XH) (2009.06-2010.12)
- COMPASS (MK49) od 2010.12
- GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) (1997.08-1999.04)
- GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) (2004.10-2005.09)
- GRAND CHEROKEE III (WH, WK) (2008.01-2010.12)
- GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) od 2017.09
- PATRIOT (MK74) (2009.06-2017.12)
- WRANGLER II (TJ) (2003.08-2007.04)
- WRANGLER III (JK) od 2011.10
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Różnica w sile hamowania pomiędzy hamulcami bębnowymi z lewej i z prawej strony. Jakie mogą być tego przyczyny i objawy? Jak wygląda naprawa?
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
Auto części zamienne Ashika
Ashika to marka grupy Japanparts. Na rynku obecna jest od 1989 roku jako lider w sektorze importu i dystrybucji części zamiennych przeznaczonych do azjatyckich i amerykańskich samochodów osobowych.
Wśród części Ashika znajdziemy takie podzespoły jak między innymi filtry, wkładki, tarcze hamulcowe, części hydrauliczne, sprzęgła, pasy, napinacze pasa, tłoki, głowice, panewki, silniczki, alternatory, świecie, wycieraczki, amortyzatory, drążki układu ...
Zamienne części samochodowe do Jeepa
Samochody marki Jeep to połączenie bardzo dobrej konstrukcji z doskonałą funkcjonalnością. Aby sprostać oczekiwaniom oraz potrzebom kierowców, samochody Jeep muszą być również niezawodne, a wykorzystane części samochodowe Jeep jak najwyższej jakości. Do prawidłowej oraz systematycznej obsługi Twojego auta ...
Zgodnie z prawem, pojazdy wielośladowe muszą być wyposażone w dwa niezależne od siebie systemy hamulcowe, a więc hamulec roboczy oraz hamulec postojowy (ręczny). Hamulec ten został nazwany „ręcznym” z uwagi na fakt, iż był on uruchamiany poprzez zaciągnięcie konkretnej za pomocą dłoni dźwigni w samochodzie. Bywały również auta, w których hamulec postojowy był uruchamiany nogą. Obecnie w najnowszych modelach aut wielu marek te czynności zostały ...