Wybierz model samochodu marki Audi
- 100 C4 sedan (4A2) (1993.11-1994.07)
- 80 B1 sedan (80, 82) (1976.08-1978.07)
- 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) (1985.08-1986.08)
- 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) (1990.08-1991.10)
- 80 B4 Avant (8C5) (1994.03-1995.05)
- 80 B4 sedan (8C2) (1993.11-1994.07)
- 90 B2 (813, 814, 853) (1986.03-1987.03)
- 90 B3 (893, 894, 8A2) (1990.04-1991.09)
- A1 (8X1, 8XK) (2016.01-2018.10)
- A1 Sportback (8XA, 8XF) (2016.01-2018.10)
- A2 (8Z0) (2003.11-2005.08)
- A3 (8L1) (2001.10-2003.05)
- A3 (8P1) (2011.01-2012.08)
- A3 Sportback (8PA) (2011.01-2013.03)
- A3 kabriolet (8P7) (2011.02-2013.05)
- A4 Allroad B8 (8KH) (2013.09-2016.05)
- A4 B5 (8D2) (2000.07-2000.11)
- A4 B5 Avant (8D5) (2000.07-2001.09)
- A4 B6 (8E2) (2004.06-2004.12)
- A4 B6 Avant (8E5) (2004.06-2004.12)
- A4 B6 kabriolet (8H7) (2004.09-2005.12)
- A4 B7 (8EC) (2006.10-2008.06)
- A4 B7 Avant (8ED) (2006.10-2008.06)
- A4 B7 kabriolet (8HE) (2006.06-2009.03)
- A4 B8 (8K2) (2012.02-2015.12)
- A4 B8 Avant (8K5) (2012.05-2015.08)
- A4 B9 (8W2, 8WC) od 2021.01
- A4 B9 Avant (8W5, 8WD) od 2021.01
- A5 (8T3) (2012.03-2017.01)
- A5 Sportback (8TA) (2014.09-2017.01)
- A5 kabriolet (8F7) (2013.05-2017.01)
- A6 C4 (4A2) (1996.04-1997.10)
- A6 C5 (4B2) (2001.06-2005.01)
- A6 C5 Avant (4B5) (2004.04-2005.01)
- A6 C6 (4F2) (2009.05-2011.03)
- A6 C6 Avant (4F5) (2009.04-2011.08)
- A6 C7 (4G2, 4GC) (2015.05-2018.09)
- A6 C7 Avant (4G5, 4GD) (2015.11-2018.09)
- A7 Sportback (4GA, 4GF) (2016.05-2018.05)
- A8 D2 (4D2, 4D8) (2001.01-2002.09)
- ALLROAD C5 (4BH) (2003.05-2005.08)
- CABRIOLET B3 (8G7) (1997.01-2000.08)
- COUPE B2 (81, 855, 856) (1987.01-1987.12)
- COUPE B3 (89, 8B3) (1992.10-1996.12)
- Q3 (8UB, 8UG) (2016.07-2018.10)
- Q7 (4LB) (2009.06-2012.05)
- TT (8J3) (2011.05-2014.06)
- TT (8N3) (2005.03-2006.06)
- TT Roadster (8J9) (2012.03-2014.06)
- TT Roadster (8N9) (2003.07-2006.06)
Artykuły powiązane
- Stuki w zawieszeniu. Co jest najczęstszą przyczyną ich pojawiania się? Jak możecie je sami zdiagnozować?
- Podstawowe typy zawieszenia samochodowego. Które z nich najczęściej wykorzystywane są w naszych samochodach?
- Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?
- System Acceleration Slip Regulation i jego znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy
- Jeździsz samochodem z belką skrętną? Sprawdź, na jakie objawy jej zużycia powinieneś szczególnie uważać
- Belka skrętna - zobacz co musisz o niej wiedzieć
- Zawieszenie wielowahaczowe
Auto części zamienne SKF
Firma SKF to lider w dziedzinie przemysłu łożyskowego. Od wielu lat szwedzka marka jest największym na świecie dostawcą łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także części służących do łożyskowania. SKF posiada 110 fabryk na terenie 28 krajów świata. Łączne zatrudnienie wewnątrz koncernu przekracza 45 tysięcy wykwalifikowanych pracowników. Ponad stuletnie doświadczenie na międzynarodowych rynkach motoryzacyjnych realnie przekłada się na ...
Zamienne części samochodowe do Audi
Proponujemy jedynie najwyższej jakości zamienne części samochodowe do praktycznie każdego współczesnego modelu auta. Oferowane części zamienne do Audi spełniają najsurowsze wymogi projektowe oraz konstrukcyjne, a także ...
Stabilizator to element występujący w każdym współczesnym zawieszeniu samochodowym. Stabilizator zawieszenia to sprężysty, odpowiednio ukształtowany pręt zamocowany do ruchomych elementów prowadzących koło. Mocowanie stabilizatora może być bezpośrednie lub za pomocą odpowiednich łączników. Elementów mocujących stabilizatora jest kilka.
Stabilizator w samochodzie
Stabilizator zawieszenia to pręt, którego sprężystość przydaje ...