Wybierz model samochodu marki Dacia
- DUSTER (HM_) od 2021.05
- DUSTER (HS_) (2013.10-2018.01)
- DUSTER Nadwozie pełne/SUV (2015.06-2018.01)
- LOGAN (LS_) od 2010.07
- LOGAN EXPRESS (FS_) (2010.05-2012.12)
- LOGAN MCV (KS_) (2010.05-2013.06)
- LOGAN pick-up (US_) (2010.01-2013.08)
- SANDERO od 2011.07
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
Auto części zamienne Facet
Facet to włoska firma produkująca wysokiej jakości części Facet, która rozpoczęła działalność w 1946 roku. Przedsiębiorstwo projektuje, dystrybuuje i produkuje na własną rękę zamienne części samochodowe do pojazdów silnikowych dla prawie wszystkich wiodących marek samochodowych. Koncern Facet obecny jest w wielu krajach całego świata poprzez różne kanały sprzedaży.
Technologie wykorzystywane do produkcji są heterogeniczne. Pośród ...
Zamienne części samochodowe do Dacia
Samochody marki Dacia zalicza się do tzw. klasy aut niskich kosztów. Nie oznacza to jednak, że producent zastosował wyłącznie niskiej jakości auto części do Dacia, które wpływają na bezpieczeństwo użytkowania swoich aut. Wręcz przeciwnie. Duża popularność oraz wysokie zapotrzebowanie na samochody tej marki ...
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...