Najpowszechniejsze układy hamulcowe cierne w samochodzie to hamulce bębnowe oraz tarczowe. Ich konstrukcje znacznie różnią się między sobą, jednak zasada działania jest taka sama. Głównym zadaniem hamulca jest wytworzenie siły tarcia, która przeciwdziała siłom oddziałującym na rozpędzony samochód i powoduje zatrzymanie ...
Volkswagen Polo III (6n1) to trzecia generacja modelu Polo produkowana przez niemiecki koncern Volkswagen, która swój debiut miała w 1994 roku i poddawana była ciągłym modernizacjom, aż do momentu zakończenia produkcji w 2001 roku. Zarówno pod względem stylistycznym jak i technologicznym trzecia wersja Polo przeszła spore zmiany jeśli porównamy ją do Polo II. Nadwozie oparte na platformie podłogowej Seata Ibizy drugiej generacji nabrało więcej okrągłości, samochód stał się ...
Cylinderek hamulcowy koła to jeden z najważniejszych elementów bębnowego układu hamulcowego.Po naciśnięciu pedału hamulca w trakcie hamowania wzrasta ciśnienie płynu hamulcowego, dzięki czemu skrajne powierzchnie cylinderka przesuwają się, wskutek czego następuje dociśnięcie szczęk hamulcowych do bębna hamulcowego umożliwiające tym samym zatrzymanie pojazdu.
Cylinderki hamulcowe Metelli to strzał w dziesiątkę. Charakteryzuje je bardzo dobra jakość, odporność na uszkodzenia, wytrzymałość, wydłużona żywotność oraz idealne dopasowanie, dzięki precyzyjnej konstrukcji. Specjaliści branży motoryzacyjne zalecają kontrolę układu hamulcowego wyposażonego w bębny i cylinderki hamulcowe co mniej więcej 30 tys. km. Warto wybierać sprawdzone produkty, renomowanych producentów – takich ja Metelli. Nie ryzykuj, postaw na specjalistów swojej branży.
Powiązania: