Chłodnica wody jest wymiennikiem ciepła, wykorzystywanym w celu chłodzenia silników spalinowych pracujących w samochodach. Stanowi ona jeden z najważniejszych elementów układu chłodzenia, dzięki któremu silniki pojazdu może efektywnie funkcjonować.
Audi A8 D3 jest drugą wersją "A-ósemki", której produkcję rozpoczęto w 2002 roku. W porównaniu do poprzedniej generacji – A8 D2 – zmieniło się nadwozie. Samochód nabrał dynamicznych i bardziej wyrazistych kształtów, został też powiększony w związku z zastosowaniem nowej płyty podłogowej Volkswagen Group D3. Mając na myśli bezpieczeństwo w drugiej generacji Audi A8 zastosowano dwustopniowe poduszki powietrzne i aktywne zagłówki znajdujące się na przednich fotelach. Ponadto ...
Nissens to dostawca najwyższej jakości części samochodowych. Jest jednym z największych producentów chłodnic i elementów układów termicznych na świecie, specjalizujący się w swoim fachu od 1921 roku. Firma oferuje produkty dla samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych oraz autobusów, maszyn rolniczych i przemysłowych. Pośród ponad 10 tysięcy produktów, odnaleźć można najwyższej jakości chłodnice cieczy, powietrza, oleju, nagrzewnice, skraplacze, parowniki, osuszacze, wentylatory oraz rdzenie chłodnic.
Nissens stawia na profesjonalizm i wysoką jakość produkowanych części, dlatego też zyskuje on zaufanie największych koncernów samochodowych takich jak Lamborghini, czy BMW. Jako główne zalety części tej marki podaje się ich zwiększoną wydajność, odporność oraz perfekcyjne wykonanie. Cechy te przyczyniają się do wydłużenia żywotności produkowanych części, poprzez stosowanie w produkcji materiały najwyższej jakości i trwałości, odporne na korozję.
Różnice w konstrukcji chłodnic marki Nissens widać gołym okiem. Nietypowy system MC Corrd bardzo wydajnych żaluzji zwiększa wydajność cieplną. Powszechnie stosowane konstrukcje chłodnic innych marek składają się z cienkich i ostrych blaszek oraz rurek, ulegających poprzez swoją budowę bardzo łatwo uszkodzeniom mechanicznym. Chłodnice Nissens odporne są na wstrząsy oraz naprężenia, dzięki konstrukcji specjalnego systemu spieku aluminium, któremu poddawane są elementy chłodnicy. Dodatkowo do budowy plastikowych zbiorników stosowane jest wzmacniane tworzywo z dodatkiem włókna szklanego. Do uszczelniania natomiast wykorzystywany jest odporny na temperaturę silikon, który w porównaniu do szczególnie często stosowanych uszczelek, gwarantuje elastyczność i wytrzymałość chłodnic.
Powiązania: