Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Subaru Legacy III to japoński samochód segmentu D produkowany w latach 1998-2004. Zastąpił on poprzednią, drugą generację tego modelu, od której znacznie różni się jednak stylistycznie. Subaru Legacy III, mimo że zapożyczał niektóre części samochodowe od poprzednich modeli, cechował się bardziej stonowanym projektem. Tym samym odciął się nieco od wcześniejszej, bardzo sportowej i dynamicznej stylistyki. Samochód dostępny był w dwóch wersjach nadwozia. 4-drzwiowy sedan ...
Powiązania: