Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Sandero to jeden z najpopularniejszych, a zdaniem wielu również najbardziej udanych, modeli marki Dacia. Model rumuńskiego producenta jest zaliczany do aut klasy miejskiej. To niewielkich rozmiarów samochód, wyróżniający się zgrabnością i zwinnością. Jednocześnie pod względem przestrzeni w kabinie i na bagaże znacząco przewyższa auta miejskie zaliczane do klasy aut najmniejszych. Części Dacia Sandero pojawiły się w 2008 roku. Auto dosyć szybko zdobyło sporą popularność. Na niektórych rynkach ...
Powiązania: