Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Korek spustowy oleju

Korek spustowy oleju ELRING ELRING
Korek spustowy oleju FEBI BILSTEIN FEBI BILSTEIN
Korek spustowy oleju SWAG SWAG
Korek spustowy oleju FA1 FA1
Korek spustowy oleju TOPRAN TOPRAN
Korek spustowy oleju CORTECO CORTECO
Korek spustowy oleju VAICO VAICO
Korek spustowy oleju METZGER METZGER
Korek spustowy oleju AJUSA AJUSA
Korek spustowy oleju METALCAUCHO METALCAUCHO
Korek spustowy oleju REINZ REINZ
Korek spustowy oleju BLUE PRINT BLUE PRINT
Korek spustowy oleju OEM OEM
Korek spustowy oleju FAST FAST
Korek spustowy oleju AUTOMEGA AUTOMEGA
Korek spustowy oleju DT DT
Korek spustowy oleju ACKOJA ACKOJA
Korek spustowy oleju SASIC SASIC
Korek spustowy oleju JP GROUP JP GROUP
Korek spustowy oleju PAYEN PAYEN
Korek spustowy oleju TRICLO TRICLO
Korek spustowy oleju JPN JPN
Korek spustowy oleju BG AUTOMOTIVE LTD. BG AUTOMOTIVE LTD.
Korek spustowy oleju BIRTH BIRTH
Korek spustowy oleju ENERGY ENERGY
Korek spustowy oleju FEBEST FEBEST
Korek spustowy oleju OYODO OYODO
Korek spustowy oleju DR.MOTOR DR.MOTOR
Korek spustowy oleju NTY NTY
Korek spustowy oleju TRUCKTEC AUTOMOTIVE TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Korek spustowy oleju AKRON-MALÒ AKRON-MALÒ
Korek spustowy oleju BGA BGA
Korek spustowy oleju BORG & BECK BORG & BECK
Korek spustowy oleju DR.MOTOR AUTOMOTIVE DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Korek spustowy oleju ELWIS ROYAL ELWIS ROYAL
Korek spustowy oleju ET ENGINETEAM ET ENGINETEAM
Korek spustowy oleju GLASER GLASER
Korek spustowy oleju GOETZE GOETZE
Korek spustowy oleju HERTH+BUSS ELPARTS HERTH+BUSS ELPARTS
Korek spustowy oleju KRAFT AUTOMOTIVE KRAFT AUTOMOTIVE
Korek spustowy oleju MAPCO MAPCO
Korek spustowy oleju NPS NPS
Korek spustowy oleju QUINTON HAZELL QUINTON HAZELL
Korek spustowy oleju TRISCAN TRISCAN
Korek spustowy oleju VEMA VEMA
Korek spustowy oleju VIKA VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

2099 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0)
Kod produktu:
81U0301-JPN
niedostępny
0 (0)
Producent części:
JPN
Kod:
81U0301-JPN
Do 100 dni na zwrot
AJUSA
4.3 (3)
Kod produktu:
21026300
niedostępny
4.3 (3)
Producent części:
AJUSA
Kod:
21026300
Średnica wewnętrzna [mm]:  12
Średnica zewnętrzna [mm]:  18
Grubość [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BPL105
niedostępny
0 (0)
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BPL105
Długość [mm]:  12
Wymiar gwintu:  M14x1.5
Materiał:  Stal
Do 100 dni na zwrot
BGA
0 (0)
Kod produktu:
PK01020
niedostępny
0 (0)
Producent części:
BGA
Kod:
PK01020
Do 100 dni na zwrot
BGA
0 (0)
Kod produktu:
PK01011
niedostępny
0 (0)
Producent części:
BGA
Kod:
PK01011
Do 100 dni na zwrot
VEMA
0 (0)
Kod produktu:
401
niedostępny
0 (0)
Producent części:
VEMA
Kod:
401
Masa [g]:  44
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0)
Kod produktu:
W72221-02
niedostępny
0 (0)
Producent części:
GLASER
Kod:
W72221-02
Do 100 dni na zwrot
METZGER
5.0 (1)
Kod produktu:
8030048
niedostępny
5.0 (1)
Producent części:
METZGER
Kod:
8030048
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Materiał uszczelnienia:  Guma
Rodzaj połączenia:  Torba
Do 100 dni na zwrot
METZGER
5.0 (1)
Kod produktu:
8030063
niedostępny
5.0 (1)
Producent części:
METZGER
Kod:
8030063
Materiał:  Stal
Wymiar gwintu:  M14 X 1,5
Długość gwintu [mm]:  18
Rozmiar klucza:  19
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Ilość:  50
Do 100 dni na zwrot
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
8030065
niedostępny
0 (0)
Producent części:
METZGER
Kod:
8030065
Do 100 dni na zwrot
METZGER
5.0 (1)
Kod produktu:
8030055
niedostępny
5.0 (1)
Producent części:
METZGER
Kod:
8030055
Wymiar gwintu:  M12 x 1,5
Materiał:  Stal
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
9500 1105
niedostępny
0 (0)
Producent części:
TRISCAN
Kod:
9500 1105
Długość [mm]:  13
Wymiar gwintu:  M12x1.5
Rozmiar klucza:  17
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
9500 5001
niedostępny
0 (0)
Producent części:
TRISCAN
Kod:
9500 5001
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
95925
niedostępny
0 (0)
Producent części:
MAPCO
Kod:
95925
Długość [mm]:  38
Średnica zewnętrzna [mm]:  28
Długość gwintu [mm]:  25
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Powierzchnia:  Błyszczący
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
AUTOMEGA
0 (0)
Kod produktu:
246120210
niedostępny
0 (0)
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
246120210
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Grubość [mm]:  3,5
Kształt:  Pierscień O
Do 100 dni na zwrot
AKRON-MALÒ
0 (0)
Kod produktu:
18693
niedostępny
0 (0)
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
18693
Do 100 dni na zwrot
FA1
0 (0)
Kod produktu:
257.878.011
niedostępny
0 (0)
Producent części:
FA1
Kod:
257.878.011
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Wymiar gwintu:  M20x1,5
Długość [mm]:  11
Do 100 dni na zwrot
FA1
0 (0)
Kod produktu:
257.898.001
niedostępny
0 (0)
Producent części:
FA1
Kod:
257.898.001
Długość [mm]:  25
Do 100 dni na zwrot
FA1
0 (0)
Kod produktu:
257.878.001
niedostępny
0 (0)
Producent części:
FA1
Kod:
257.878.001
Wymiar gwintu:  M20x1,5
Długość [mm]:  11
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  551.870.100
Do 100 dni na zwrot
FA1
0 (0)
Kod produktu:
244.851.010
niedostępny
0 (0)
Producent części:
FA1
Kod:
244.851.010
Średnica wewnętrzna [mm]:  11
Średnica zewnętrzna [mm]:  21
Grubość [mm]:  2,5
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
FA1
0 (0)
Kod produktu:
257.830.001
niedostępny
0 (0)
Producent części:
FA1
Kod:
257.830.001
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  12
Rozmiar klucza:  T45
Do 100 dni na zwrot
FA1
0 (0)
Kod produktu:
257.836.001
niedostępny
0 (0)
Producent części:
FA1
Kod:
257.836.001
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  16
Do 100 dni na zwrot
FA1
0 (0)
Kod produktu:
111.254.010
niedostępny
0 (0)
Producent części:
FA1
Kod:
111.254.010
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  19,00
Grubość [mm]:  2,2
Materiał:  Stal
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
FA1
0 (0)
Kod produktu:
111.260.010
niedostępny
0 (0)
Producent części:
FA1
Kod:
111.260.010
Materiał:  Stal
Średnica wewnętrzna [mm]:  20
Średnica zewnętrzna [mm]:  26
Grubość [mm]:  2
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
BLUE PRINT
0 (0)
Kod produktu:
ADBP010004
niedostępny
0 (0)
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADBP010004
Ciężar [kg]:  0,04
Długożć żruby pod główką [mm]:  14
Powierzchnia:  Ocynkowany
Materiał:  Stal
Rozmiar klucza:  22
Długość gwintu [mm]:  14
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M14 x 1,5
Długość [mm]:  23
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez pierżcienia uszczelniającego
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
BLUE PRINT
0 (0)
Kod produktu:
ADBP010010
niedostępny
0 (0)
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADBP010010
Długość [mm]:  15
Średnica zewnętrzna [mm]:  19,0
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M14 x 1,5
Długość gwintu [mm]:  10
Rozmiar klucza:  6
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny szesciokątny
Materiał:  Stal
Długożć żruby pod główką [mm]:  12
Ciężar [kg]:  0,015
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
U129L10A
niedostępny
0 (0)
Producent części:
NPS
Kod:
U129L10A
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
U129L10C
niedostępny
0 (0)
Producent części:
NPS
Kod:
U129L10C
Do 100 dni na zwrot
BGA
0 (0)
Kod produktu:
PK0906
niedostępny
0 (0)
Producent części:
BGA
Kod:
PK0906
Do 100 dni na zwrot

Opinie klientów

Robert
Korek spustowy miski olejowej FEBI BILSTEIN 15374
5.0
Dodano: 2023-10-08
Korek spustowy miski olejowej FEBI BILSTEIN 15374
BARDZO WYSOKA JAKOŚĆ WYKONANIA, DOBRA CENA. POLECAM.
stasio
Korek spustowy miski olejowej METZGER 8030016
5.0
Dodano: 2022-11-27
Korek spustowy miski olejowej METZGER 8030016
polecam, korek kompletny szczelny
Damian
Korek spustowy miski olejowej SWAG 40 93 1119
5.0
Dodano: 2022-11-07
Korek spustowy miski olejowej SWAG 40 93 1119
Polecam, Korek szczelny, gwint dobrej jakości.
Art
Korek spustowy miski olejowej ELRING 588.690
5.0
Dodano: 2022-07-28
Korek spustowy miski olejowej ELRING 588.690
Pasuje jak by tam miał być;) Wszystko ok. Poleca bez problemu. Audi benzyna 2015 r.
Art
Korek spustowy miski olejowej SWAG 30 94 7197
5.0
Dodano: 2022-06-14
Korek spustowy miski olejowej SWAG 30 94 7197
Pasuje,prawie rok po wymianie nic narazie nie cieknie ;) audi 1.8tfsi b8 (cjeb) następny korek będzie ten sam..
Szefo
Korek spustowy miski olejowej FEBI BILSTEIN 15374
5.0
Dodano: 2020-03-01
Korek spustowy miski olejowej FEBI BILSTEIN 15374

Korek pasujący do wszystkich rodzajów VW. Niestety te korki maja to do siebie, ze lubią się obrabiać tym bardziej jak niemienia się oleju regularnie co roku. Ja za taką cenę zamówiłem sobie 3 na zapas na pewno się przydadzą.

Mateusz
Korek spustowy miski olejowej BIRTH 4574
5.0
Dodano: 2019-11-22
Korek spustowy miski olejowej BIRTH 4574

Kupiłem ten korek do swojego Pegueota 306 i pasje idealnie. Jest bardzo szczelny co w tym przypadku jest bardzo ważne. Dodatkowo nie kosztował zbyt drogo, a kupiłem go podczas ostatnich zakupów w iParts. Polecam!

sadm1
Korek spustowy miski olejowej CORTECO 220127S
5.0
Dodano: 2016-11-20
Korek spustowy miski olejowej CORTECO 220127S
Corteco robi jedne z najlepszych zamienników dla Fiata.
chief
Korek spustowy miski olejowej FEBI BILSTEIN 15322
5.0
Dodano: 2013-06-24
Korek spustowy miski olejowej FEBI BILSTEIN 15322
niezbedna czesc, ten kto naprawial miske olejowa ten wie
Mirek
Śruba FEBI BILSTEIN 04572
5.0
Dodano: 2013-05-29
Śruba FEBI BILSTEIN 04572
Co tu wiele pisać? Polecam zakupy w sklepie iParts.pl!! ;)

Korki miski olejowej - spustu oleju

Korek spustowy oleju w samochodzie to prosta śruba posiadająca własne uszczelnienie, która umożliwia, kiedy jest to potrzebne, zlanie oleju z miski olejowej do pojemnika. Korki spustowe oleju wytwarzane są najczęściej z metalu lub tworzywa sztucznego. Z reguły jest to element dość trwały i wytrzymały, który ponadto nie podlega szczególnym przeciążeniom. Do awarii tego elementu dochodzi więc stosunkowo rzadko.

Korek spustowy w samochodzie - awarie

Uszkodzenie korka spustowego oleju ma miejsce najczęściej podczas nieostrożnej jazdy po nierównych terenach, wysokich krawężnikach czy wysokich wybojach. Pęka wówczas miska olejowa, a także przeważnie uszkodzony zostaje korek spustu oleju z uszczelką. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana całego korka na nowy. Co więcej, zniszczeniu mogą ulec również śruby i podkładki spustu miski olejowej. Element umożliwiający spuszczenie oleju z miski olejowej można także uszkodzić podczas dokręcania korka, gdy użyta zostanie w tym celu zbyt duża siła.

Wymiana korka spustowego oleju

Jeżeli korek spustowy miski oleju uległ uszkodzeniu i konieczna jest jego wymiana, wówczas element ten najlepiej kupić fabrycznie nowy. Nie jest to drogi element i nierozsądnym byłoby oszczędzać na nim, szukając korka na szrotach czy jako części używanych. Trudne podczas wymiany korka spustowego oleju może się okazać jedynie zabezpieczenie oleju, który na czas wymiany nie jest niczym zabezpieczony przed wydostaniem się na zewnątrz miski. Dlatego wymianę korka wraz z jego uszczelnieniem lepiej jest powierzyć specjaliście.

Korek spustowy odpowiednio dokręcony

Słowo "pozbawiony" może określać dwa stany odnośnie korka i otworu spustowego oleju. Chociaż występują one w różnych miejscach, koncepcja zawsze pozostaje ta sama. Jeżeli uszkodzeniu ulegnie gwint korka spustowego, wówczas jest on określany jako odkręcony. Ponieważ dokręcenie takiego elementu w otworze staje się wtedy niemożliwe, wymiana oleju może być trudna do przeprowadzenia. Termin ten może także oznaczać, że doszło do zerwania gwintu otworu spustowego miski olejowej. W takiej sytuacji nie ma możliwości odpowiedniego dokręcenia korka spustowego oleju po wymianie środka smarnego.

Jeśli korek spustu oleju z magnesem nie zostanie prawidłowo dokręcony, wówczas olej zacznie wyciekać przez ten element. Nieusunięcie tego problemu skutkuje szybkim ubytkiem środka smarnego z układu, a to może skończyć się uszkodzeniem jednostki napędowej.

Zerwane gwinty i korki miski olejowej są często skutkiem zbyt mocnego dokręcenia. Każdy korek spustowy powinien zostać dokręcony z określonym momentem obrotowym, zgodnie z zaleceniami producenta. Uszkodzenie głowicy korka spustowego może być również spowodowane użyciem do niego nasadki lub klucza o niewłaściwym rozmiarze. Problem ten pojawia się często w przypadku użycia klucza metrycznego zamiast standardowego i odwrotnie.

Sklep iParts.pl oferuje dobrej jakości korki spustu oleju w najniższej cenie rynkowej. Zapewniamy profesjonalną obsługę, szeroki wybór asortymentu samochodowego oraz szybką realizację zamówienia.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze