Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw paska klinowego wielorowkowego GK do Mercedes-benz KLASA C (W202) C 230 Kompressor (202.024) sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.10 - 2000.05)

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTITECH Mercedes-benz KLASA C (W202) C 230 Kompressor (202.024) sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.10 - 2000.05) CONTITECH
Zestaw paska klinowego wielorowkowego DAYCO Mercedes-benz KLASA C (W202) C 230 Kompressor (202.024) sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.10 - 2000.05) DAYCO
Zestaw paska klinowego wielorowkowego GATES Mercedes-benz KLASA C (W202) C 230 Kompressor (202.024) sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.10 - 2000.05) GATES
Zestaw paska klinowego wielorowkowego GK Mercedes-benz KLASA C (W202) C 230 Kompressor (202.024) sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.10 - 2000.05) GK
Zestaw paska klinowego wielorowkowego HEPU Mercedes-benz KLASA C (W202) C 230 Kompressor (202.024) sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.10 - 2000.05) HEPU
Zestaw paska klinowego wielorowkowego IPD Mercedes-benz KLASA C (W202) C 230 Kompressor (202.024) sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.10 - 2000.05) IPD
Producent:GK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GK
5.0 (1)
Kod produktu:
K980480A
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
K980480A
Liczba pasków:  1
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  1873
Z rolkami:  3
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: kompresor klimatyzacji
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: pompa wspomagania układu kierowniczego
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: pompa wodna
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z klimatyzacją
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, zerwaniem współpracy ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze