Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw paska klinowego wielorowkowego LUCAS LUCAS do Mercedes-benz KLASA A (W168) A 160 CDI (168.006) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2001.02 - 2004.08)

Zestaw paska klinowego wielorowkowego DAYCO Mercedes-benz KLASA A (W168) A 160 CDI (168.006) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2001.02 - 2004.08) DAYCO
Zestaw paska klinowego wielorowkowego FLENNOR Mercedes-benz KLASA A (W168) A 160 CDI (168.006) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2001.02 - 2004.08) FLENNOR
Zestaw paska klinowego wielorowkowego GATES Mercedes-benz KLASA A (W168) A 160 CDI (168.006) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2001.02 - 2004.08) GATES
Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA Mercedes-benz KLASA A (W168) A 160 CDI (168.006) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2001.02 - 2004.08) INA
Zestaw paska klinowego wielorowkowego LUCAS Mercedes-benz KLASA A (W168) A 160 CDI (168.006) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2001.02 - 2004.08) LUCAS
Zestaw paska klinowego wielorowkowego RUVILLE Mercedes-benz KLASA A (W168) A 160 CDI (168.006) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2001.02 - 2004.08) RUVILLE
Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF Mercedes-benz KLASA A (W168) A 160 CDI (168.006) liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2001.02 - 2004.08) SKF
Producent:LUCAS
Producent:LUCAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0)
Kod produktu:
LAK0137
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LAK0137
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, zerwaniem współpracy ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze