Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF do Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2009.10 - 2018.10)

Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2009.10 - 2018.10) INA
Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTITECH Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2009.10 - 2018.10) CONTITECH
Zestaw paska klinowego wielorowkowego DAYCO Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2009.10 - 2018.10) DAYCO
Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2009.10 - 2018.10) SKF
Zestaw paska klinowego wielorowkowego GATES Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2009.10 - 2018.10) GATES
Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2009.10 - 2018.10) EUROREPAR
Zestaw paska klinowego wielorowkowego HEPU Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2009.10 - 2018.10) HEPU
Zestaw paska klinowego wielorowkowego HUTCHINSON Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2009.10 - 2018.10) HUTCHINSON
Zestaw paska klinowego wielorowkowego IPD Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2009.10 - 2018.10) IPD
Zestaw paska klinowego wielorowkowego LUCAS Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2009.10 - 2018.10) LUCAS
Zestaw paska klinowego wielorowkowego NPS Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2009.10 - 2018.10) NPS
Zestaw paska klinowego wielorowkowego OPTIBELT Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2009.10 - 2018.10) OPTIBELT
Zestaw paska klinowego wielorowkowego QUINTON HAZELL Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2009.10 - 2018.10) QUINTON HAZELL
Zestaw paska klinowego wielorowkowego RUVILLE Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2009.10 - 2018.10) RUVILLE
Zestaw paska klinowego wielorowkowego SNR Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2009.10 - 2018.10) SNR
Zestaw paska klinowego wielorowkowego TRISCAN Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2009.10 - 2018.10) TRISCAN
Producent:SKF

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
5.0 (1)
Kod produktu:
VKMA 32023
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKMA 32023
Jednostka:
KPL
Długość [mm]:  1175
Szerokość [mm]:  17,80
Materiał pasa:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość żeber:  5
Do 100 dni na zwrot
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKF
5.0 (1)
Kod produktu:
VKMA 32302
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKMA 32302
Jednostka:
KPL
Długość [mm]:  1150
Szerokość [mm]:  17,80
Materiał pasa:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość żeber:  5
Do 100 dni na zwrot
186,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, zerwaniem współpracy ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze