Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu VAICO do Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03)

Zestaw łańcucha rozrządu BORSEHUNG Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) BORSEHUNG
Zestaw łańcucha rozrządu BG AUTOMOTIVE LTD. Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) BG AUTOMOTIVE LTD.
Zestaw łańcucha rozrządu DOLZ Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) DOLZ
Zestaw łańcucha rozrządu AUTLOG Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) AUTLOG
Zestaw łańcucha rozrządu BIRTH Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) BIRTH
Zestaw łańcucha rozrządu BUGIAD Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) BUGIAD
Zestaw łańcucha rozrządu DAYCO Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) DAYCO
Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu FRECCIA Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) FRECCIA
Zestaw łańcucha rozrządu GK Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) GK
Zestaw łańcucha rozrządu HEPU Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) HEPU
Zestaw łańcucha rozrządu INA Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) INA
Zestaw łańcucha rozrządu IPD Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) IPD
Zestaw łańcucha rozrządu JP GROUP Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) JP GROUP
Zestaw łańcucha rozrządu KAMOKA Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) KAMOKA
Zestaw łańcucha rozrządu LUCAS Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) LUCAS
Zestaw łańcucha rozrządu METZGER Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) METZGER
Zestaw łańcucha rozrządu SKF Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) SKF
Zestaw łańcucha rozrządu SNR Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) SNR
Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) SWAG
Zestaw łańcucha rozrządu TOPRAN Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) TOPRAN
Zestaw łańcucha rozrządu TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zestaw łańcucha rozrządu VAICO Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) VAICO
Zestaw łańcucha rozrządu VEMA Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 2.0 R 4motion Kombi 300KM, 221kW, benzyna (2015.03 - 2017.03) VEMA
Producent:VAICO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V10-10002
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-10002
Jednostka:
szt
Ilość ogniw łańcucha:  170
Ilość ogniw łańcucha:  60
Ilość ogniw łańcucha:  96
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zębaty
Ciężar [kg]:  2,409
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z szyną prowadzącą
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z napinaczem łańcucha
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z kołem zębatym wału korbowego
Do 100 dni na zwrot
1977,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V10-10002-BEK
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-10002-BEK
Jednostka:
KPL
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zębaty
Ilość ogniw łańcucha:  96
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Ciężar [kg]:  0,6579
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z napinaczem łańcucha
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z szyną prowadzącą
Do 100 dni na zwrot
402,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V10-10022-BEK2
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-10022-BEK2
Jednostka:
szt
Ilość ogniw łańcucha:  96
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zębaty
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z napinaczem łańcucha
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z szyną prowadzącą
Do 100 dni na zwrot
577,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V10-10022-BEK
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-10022-BEK
Jednostka:
szt
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zębaty
Ilość ogniw łańcucha:  170
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z szyną prowadzącą
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z napinaczem łańcucha
Do 100 dni na zwrot
708,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >
Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Układ rozrządu to kluczowy mechanizm działania każdej jednostki napędowej samochodu. Jest on odpowiedzialny przede wszystkim za dostarczenie ładunku do cylindrów oraz odtransportowanie spalin do układu wylotowego. Konstrukcja rozrządu ulegała z biegiem czasu większym lub mniejszym modyfikacjom wraz z jednoczesnym rozwojem silników samochodowych. Obecnie na rynku można spotkać kilka typów konstrukcji rozrządu jednostki napędowej. Jednak najczęściej stosowanym jest bez wątpienia rozrząd zaworowy.

czytaj więcej >
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >
Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >

O zestawie łańcucha rozrządu

Zestaw łańcucha rozrządu

Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się zazwyczaj z poważnymi usterkami i dość kosztownymi naprawami. Warto więc ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze