Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu SALERI SIL do Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12)

Zestaw łańcucha rozrządu ASHIKA Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) ASHIKA
Zestaw łańcucha rozrządu BG AUTOMOTIVE LTD. Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Zestaw łańcucha rozrządu BIRTH Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) BIRTH
Zestaw łańcucha rozrządu BLUE PRINT Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) BLUE PRINT
Zestaw łańcucha rozrządu DOLZ Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) DOLZ
Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu HEPU Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) HEPU
Zestaw łańcucha rozrządu HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu IJS GROUP Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) IJS GROUP
Zestaw łańcucha rozrządu INA Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) INA
Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) JAPANPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu JAPKO Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) JAPKO
Zestaw łańcucha rozrządu KAVO PARTS Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) KAVO PARTS
Zestaw łańcucha rozrządu LUCAS Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) LUCAS
Zestaw łańcucha rozrządu MAGNETI MARELLI Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) MAGNETI MARELLI
Zestaw łańcucha rozrządu METALCAUCHO Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) METALCAUCHO
Zestaw łańcucha rozrządu NIPPARTS Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) NIPPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu NPS Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) NPS
Zestaw łańcucha rozrządu OSK Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) OSK
Zestaw łańcucha rozrządu OYODO Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) OYODO
Zestaw łańcucha rozrządu RUVILLE Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) RUVILLE
Zestaw łańcucha rozrządu SALERI SIL Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) SALERI SIL
Zestaw łańcucha rozrządu SKV GERMANY Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) SKV GERMANY
Producent:SALERI SIL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SALERI SIL
0 (0)
Kod produktu:
CK5209
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SALERI SIL
Kod:
CK5209
Ilość części [-częściowy]:  6
Specyfikacja:  Complete Kit
Ilość ogniw łańcucha:  154
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch o niskim poziomie hałasu
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >

Jak dbać o łańcuch lub pasek rozrządu w samochodzie?

Rozrząd to system pracujący w każdym pojeździe wyposażonym w silnik spalinowy. Są to w większości konstrukcje kolizyjne, a więc w momencie zerwania paska lub łańcucha rozrządu zazwyczaj dochodzi do poważnych uszkodzeń w jednostce napędowej. Jeżeli w porę nie zauważymy objawów zużycia tych elementów, konsekwencje mogą być naprawdę ogromne. Warto odpowiednio zadbać i właściwie konserwować układ rozrządu w samochodzie. Jak to zrobić?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >
Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Układ rozrządu to kluczowy mechanizm działania każdej jednostki napędowej samochodu. Jest on odpowiedzialny przede wszystkim za dostarczenie ładunku do cylindrów oraz odtransportowanie spalin do układu wylotowego. Konstrukcja rozrządu ulegała z biegiem czasu większym lub mniejszym modyfikacjom wraz z jednoczesnym rozwojem silników samochodowych. Obecnie na rynku można spotkać kilka typów konstrukcji rozrządu jednostki napędowej. Jednak najczęściej stosowanym jest bez wątpienia rozrząd zaworowy.

czytaj więcej >

O zestawie łańcucha rozrządu

Zestaw łańcucha rozrządu

Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się zazwyczaj z poważnymi usterkami i dość kosztownymi naprawami. Warto więc ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze