Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Wysprzęglik centralny BORG & BECK do Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie)

Wysprzęglik centralny LUK Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) LUK
Wysprzęglik centralny NTY Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) NTY
Wysprzęglik centralny SACHS Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) SACHS
Wysprzęglik centralny A.B.S. Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) A.B.S.
Wysprzęglik centralny BLUE PRINT Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) BLUE PRINT
Wysprzęglik centralny BORG & BECK Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) BORG & BECK
Wysprzęglik centralny BREMBO Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) BREMBO
Wysprzęglik centralny CIFAM Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) CIFAM
Wysprzęglik centralny EXEDY Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) EXEDY
Wysprzęglik centralny FTE Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) FTE
Wysprzęglik centralny HART Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) HART
Wysprzęglik centralny HERTH+BUSS JAKOPARTS Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Wysprzęglik centralny KAWE Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) KAWE
Wysprzęglik centralny LPR Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) LPR
Wysprzęglik centralny LUCAS Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) LUCAS
Wysprzęglik centralny MAXGEAR Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) MAXGEAR
Wysprzęglik centralny METELLI Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) METELLI
Wysprzęglik centralny RYMEC Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) RYMEC
Wysprzęglik centralny SAMKO Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) SAMKO
Wysprzęglik centralny TRW Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) TRW
Wysprzęglik centralny VALEO Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD 4x4 SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.05 - obecnie) VALEO
Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BCS173
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BCS173
Jednostka:
szt
Materiał korpusu:  Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot
498,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BCS156
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BCS156
Materiał korpusu:  Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Wysprzęglik centralny

Wysprzęglik skrzyni biegów zaczął przeciekać? Zobacz, jak go wymienić

Wysprzęglik skrzyni biegów zaczął przeciekać? Zobacz, jak go wymienić

Kiedy coś psuje się w naszym samochodzie, instynktownie pierwszą myślą jest naprawa. Nie zawsze jednak myśl ta ma racjonalne umocowanie w rzeczywistości. Niektóre części, nawet jeśli teoretycznie mogłyby zostać naprawione, powinniśmy po prostu z miejsca wymienić na nowe. Doskonałym tego przykładem jest tu wysprzęglik z hydraulicznego układu sprzęgła.

czytaj więcej >

Wysprzęglik centralny sprzęgła CSC

Wysprzęglik centralny

W starszych konstrukcjach układu napędowego sterowanie sprzęgłem odbywało się za pomocą linki. Jej zerwanie było równoznaczne z unieruchomieniem samochodu i brakiem możliwości dalszej jazdy. Problem ten rozwiązano stosując hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem, którego kluczowymi elementami są pompka sprzęgła oraz ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze